هواوی واچ D با سیستم مانیتورینگ ضربان قلب رونمایی شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، هواوی امروز از گوشی P50 Pocket با تراشه اسنپدراگون 888 و صفحه نمایش تاشو بدون شکاف رونمایی کرد. در کنار آن، هوآوی ساعت نو نسخه D را معرفی کرد که چند هفته است در خصوص آن می شنویم.

هواوی واچ D با سیستم مانیتورینگ ضربان قلب رونمایی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، هواوی واچ D دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 1.64 اینچی AMOLED با وضوح 456x280 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 ppi است. این صفحه از یک بدنه آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و دارای دو رنگ مشکی و تیتانیوم است.

بند های ساعت D از لاستیک فلورو ساخته شده و در مقدار های میانه و بزرگ عرضه می شوند. طول اولی 11.8 سانتی متر و طول دومی 13.3 سانتی متر است.

این ساعت هوشمند دارای مجموعه استانداردی از ویژگی های سلامتی و تناسب اندام مانند گام شمار، مانیتور ضربان قلب، ردیابی خواب و مانیتور سطح اکسیژن خون است. اما، مهمترین ویژگی واچ D توانایی آن در ثبت نوار قلب و مقدار گیری فشار خون است.

هواوی واچ D از Huawei TruBP استفاده می نماید که از پمپ های هوای میکرو و کیسه های هوا برای مقدار گیری فشار خون بر اساس مچ دست استفاده می نماید. هوآوی می گوید یک سنسور فشار با دقت بالا، یک مدار کنترل بازخورد فشار و یک مسیر گاز با مقاومت جریان پایین را برای مقدار گیری با حاشیه خطای ± 3 میلی متر جیوه یکپارچه نموده است.

هواوی واچ تازه، مجهز به فناوری TruSeen 5.0+ است که از هشت حسگر فوتوالکتریک دایره ای و یک جفت منبع نورانی با لنز شیشه ای منحنی یاقوت کبود و الکترود های ECG با روکش PVD برای فیلتر کردن تداخل و دستیابی به نتایج دقیق استفاده می نماید.

واچ D برای تشخیص خطرات آترواسکلروز، آریتمی و آپنه خواب تبلیغ می گردد. هواوی به کاربران ساعت هوشمند این امکان را می دهد که به سرعت از مشاوره آنلاین کارشناسان برای یاری به درک اطلاعات سلامتی خود بهره مند شوند.

هوآوی می گوید با 301 بیمارستان در چین همکاری می نماید تا دقت و قابلیت اطمینان ساعت D را آزمایش کند، که بعلاوه به عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس II در سازمان غذا و داروی چین ثبت شده است.

سایر ویژگی های برجسته هواوی واچ D شامل سنسور دما، NFC چند منظوره و مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب است.

هوآوی مقدار باتری واچ D را فاش ننموده است، اما می گوید که در سناریوی استفاده معمولی تا هفت روز دوام خواهد داشت.

منبع: انتخاب

به "هواوی واچ D با سیستم مانیتورینگ ضربان قلب رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی واچ D با سیستم مانیتورینگ ضربان قلب رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید