موسوی: ویژگی مثبت ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان کاراته است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، سرمربی تیم ملی کاراته امید دختران کشورمان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آوریم.

موسوی: ویژگی مثبت ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان کاراته است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آمیتیس تک، ستاره موسوی، سرمربی تیم ملی کاراته رده امید دختران گفت: طی چندین سال به عنوان سرمربی و مربی در تیم های ملی رده های سنی مختلف مثل یک سرباز برای پیشرفت کاراته کشورم خدمت کرده ام و اکنون نیز در رده امید این وظیفه مهم را انجام خواهم داد.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی، فاصله زمانی بسیار کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان داشتیم. ما یک مرحله اردو با حضور نفرات برتر دعوت شده را برگزار کردیم تا مرحله نهایی انتخابی به صورت دوره ای (رفت و برگشت) برگزار گشت و 5 نفر برتر ما در رده سنی امید که از 5 استان مختلف هستند، مشخص شدند.

موسوی ادامه داد: کار اصلی ما برای آماده سازی تیم ملی از دومین مرحله که هم اکنون در همدان در حال برگزاری است، شروع می شود. خوشبختانه تمامی تجهیزات و امکانات لازم در اختیار ما قرار دارند و تیم ملی در این بازه زمانی اردوی بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. جا دارد از مسئولین اداره کل و هیئت کاراته استان همدان نیز بابت میزبانی خوبشان تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی امید دختران یادآور شد: امیدوارم دختران حاضر در اردوی تیم امید بتوانند برای کشورشان در مسابقات پیش رو افتخار آفرینی کنند. ویژگی مثبت تیم ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان است. تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم و پرچم پرافتخار کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا به اهتزاز درآوریم.

ستاره موسوی در انتها بیان کرد: نگار حسینی، فائزه ترکمان، دره عقیلی و ندا علوی اعضای کادر فنی تیم امید را تشکیل می دهند. همگی این عزیزان از افراد فنی و تحصیل کرده کاراته هستند و معتقدم با کمک و تجربه این عزیزان تیمی پیروز به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام خواهیم کرد. در انتها جا دارد از مسئولین فدراسیون هم نهایت تشکر را داشته باشم که این فرصت را به من و کادر فنی تیم دادند تا بتوانیم به کاراته کشور خدمتی انجام دهیم و امیدوارم خداوند بهترین ها را برای ما در این مسابقات رقم بزند.

بیشتر بخوانید

  • مردانی: در حال حاضر مومنی گزینه خوبی برای سرپرستی کمیته داوران است
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موسوی: ویژگی مثبت ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان کاراته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: ویژگی مثبت ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان کاراته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید