مشکل تیم ملی بحرین مقابل ایران از نگاه روزنامه الوطن، انسجام نبود

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تیم ملی فوتبال بحرین در ملاقات برگشت مقابل ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا شب گذشته با نتیجه 3 بر صفر مغلوب گردید. با این باخت، صندلی بحرین برای صعود به دور بعد به خطر افتاد و در جدول رده بندی گروه C، به رده سوم سقوط کرد.

مشکل تیم ملی بحرین مقابل ایران از نگاه روزنامه الوطن، انسجام نبود

روزنامه الوطن بحرین در گزارشی به آنالیز این مسابقه پرداخت و اسم کرد کار بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت ها با این باخت سخت شد.

این روزنامه در بخشی از گزارش خود آورده است: بحرین به علت ترکیبی که سوزا سرمربی تیم انتخاب نموده بود نتوانست عملکرد لازم و مدنظر را ارائه بدهد و در نیمه دوم مسابقه سه گل در دقایق 53 و 60 به وسیله سردار آزمون و در دقیقه 79 به وسیله مهدی طارمی دریافت کرد. با این باخت، موقعیت بحرین در رقابت برای صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی با سقوط به رده سوم جدول با 12 امتیاز، متزلزل و نامناسب شد.

الوطن سپس به برنامه های بحرین و کوشش ایران برای گلزنی اشاره نموده و نوشته است: در نیمه نخست شاهد عقب نشینی نسبی بحرین در زمین خود بودیم. بحرین سعی داشت فضاهای بازیکنان ایران را ببندد. این تیم به خصوص در خط دفاعی دچار اشتباهاتی شد و سیدمحمد جعفر، دروازه خود را در سه فرصت جدی نجات داد.

این روزنامه بحرینی در بخش دیگری از مطلب خود به مسائل بحرین در نیمه دوم اشاره نموده است: در نیمه دوم، الاحمر (بحرین) از افت عملکرد به ویژه در خط دفاع و هافبک و ناکارآمدی در خط حمله رنج برد که باعث شد از عمق دفاع در دقیقه 53 ایران به گل برسد. اشتباه دفاعی در گل دوم و سوم در دقایق 60 و 79 تکرار شد. سرمربی بحرین سعی کرد از تمام کارتهایش استفاده کند زیرا او دو بازیکن را تعویض کرد و در پی آن دو تغییر دیگر انجام شد با این حال این تغییرات عملکرد تیم را که از عدم انسجام و کارآمدی خطوط بسیار رنج می برد، تغییر نداد. از طرف دیگر ایران در نیمه دوم پیشرفت چشمگیری داشت و پیروز به زدن سه گل شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل تیم ملی بحرین مقابل ایران از نگاه روزنامه الوطن، انسجام نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تیم ملی بحرین مقابل ایران از نگاه روزنامه الوطن، انسجام نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید