کاراته

دو رشته کشتی و فوتسال به المپیاد ورزشی دانشجویان اضافه شد

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: دو رشته فوتسال دختران و کشتی پسران به پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اضافه شد.

28 خرداد 1401

تصمیم منطقی فدراسیون پزشکی ورزشی، کرونا در کمین کاراته کاها

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی فدراسیون کاراته در این مورد بیان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال نامه ای به این فدراسیون مخالفت خود را با برگزاری رقابت های سوپر لیگ بیان کرد.

2 اسفند 1400

موسوی: ویژگی مثبت ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان کاراته است

سرمربی تیم ملی کاراته امید دختران کشورمان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آوریم.

6 دی 1400

تعیین شدن ترکیب تیم ملی کاراته جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا

پس از برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کومیته رده سنی جوانان پسران، نفرات برتر این رده برای اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان معرفی شدند.

9 آذر 1400

کلافه پیچیده انتخاب سنگین وزن با مبارزات ناتمام

به گزارش خبرنگاران، بر اساس برنامه کادر فنی قرار بود نفر اصلی وزن 84+ کیلوگرم جهت حضور در مسابقات قهرمانی دنیا از بین سجاد گنج زاده و صالح اباذری و در صورت کسب سه پیروزی از 5 مبارزه معین گردد. برنامه ای که با اشتباه در قضاوت ها و اعتراض کاراته کاها به خاتمه...

5 آذر 1400

تکلیف لیگ های جودو امروز معین می شود

به گزارش خبرنگاران، در حالی که فدراسیون های تکواندو و کاراته تکلیف رقابتهای لیگ در سال 98 را که به دلیل شیوع بیماری کرونا در هفته های گذشته تعیین کرده و هر کدام نیز حواشی خاص خود راداشت، سازمان لیگ جودو قرار است عصر امروز شنبه در این اقدام کند

1 شهریور 1399

عباسعلی: به زودی میزان مصدومیتم معین می گردد

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: مصدومیت زانوی من به حدی است که نمی توانم پای خود را تکان بدهم.

30 فروردین 1399