کلافه پیچیده انتخاب سنگین وزن با مبارزات ناتمام

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، بر اساس برنامه کادر فنی قرار بود نفر اصلی وزن 84+ کیلوگرم جهت حضور در مسابقات قهرمانی دنیا از بین سجاد گنج زاده و صالح اباذری و در صورت کسب سه پیروزی از 5 مبارزه معین گردد. برنامه ای که با اشتباه در قضاوت ها و اعتراض کاراته کاها به خاتمه نرسید و نیمه تمام ماند تا تردیدهایی برای انتخاب نفر اصلی این وزن به وجود آید.

کلافه پیچیده انتخاب سنگین وزن با مبارزات ناتمام

نکته اصلی اینجاست که تیم ملی کاراته ایران بعد از سه دوره حضوری پیروز در مسابقات دنیای با عنوان یکی از مدعیان اصلی این رقابتها وارد دبی خواهد و برای کسب پیروزیت در این مسابقات و در راستا به دست آوردن چهارمین طلای دنیا در بخش تیمی نیازمند استفاده توأم صالح اباذری و سجاد گنج زاده است. در واقع کادر فنی تیم ملی باید تدبیری برای بهرهمندی از توانایی هر دو کاراته کا اندیشه کند.

سجاد گنج زاده قهرمان المپیک و یکی از مفاخر کاراته ایران است که در 5 دوره قبلی مسابقات دنیای با چهار طلا، سه نقره و یک برنز نتایج درخشانی کسب نموده و حضورش در تیم ملی هم به لحاظ روحی برای سایر نفرات تیم مفید است و هم در غنای فنی تیم مؤثر خواهد بود. از سوی دیگر صالح نیز توانایی کارهای بزرگ را دارد و این موضوع را در میدان های مختلف و با کسب مدال های با ارزش ثابت نموده است. به همین علت است که می گوئیم حضورش در تیم ملی بخصوص در بخش تیمی اهمیت فوق العاده ای دارد.

به نظر می رسد حضور هر دو کاراته برترین تصمیم برای تیم ملی در رقابتهای دنیای خواهد بود و البته که باید منتظر تصمیم کادر فنی باشیم و به این تصمیم هر چه بود احترام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کلافه پیچیده انتخاب سنگین وزن با مبارزات ناتمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلافه پیچیده انتخاب سنگین وزن با مبارزات ناتمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید