مرگ مشکوک دختر جوان در یک پارک تهران ، ردپای مرد ناشناس ؛ موبایل دختر را جواب داد و گفت ... ، نظر پزشک قانونی چیست؟

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، با مرگ مشکوک یک دختر جوان که پیکر نیمه جانش در پارک پیدا شده بود، جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت.

مرگ مشکوک دختر جوان در یک پارک تهران ، ردپای مرد ناشناس ؛ موبایل دختر را جواب داد و گفت ... ، نظر پزشک قانونی چیست؟

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، چند روز قبل گزارش مرگ اسرار آمیز دختری جوان به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد. دختر جوان در یکی از بیمارستان های مرکز جانش را از دست داده بود اما مرگ وی مشکوک به نظر می رسید.

بررسی ها نشان می داد که پیکر نیمه جان دختر جوان در یکی از پارک های تهران پیدا شده اما پس از انتقال به بیمارستان به علت مسمومیت دارویی جانش را از دست داده بود.

به دستور بازپرس جنایی تهران، جسد دختر جان باخته به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ او مشخص شود. از سوی دیگر، خانواده این دختر راهی دادسرای جنایی تهران شدند و خواستار رازگشایی از مرگ مرموز دختر جوان شدند.

یکی از آنها گفت: بهاره (متوفی) آخرین بار برای خرید از خانه بیرون رفت. او هیچ مسئله ای نداشت و حالش خوب بود. ساعتی بعد به وی زنگ زدیم اما مرد غریبه ای پاسخ مان را داد و گفت حال او بد شده و در پارک افتاده است. مرد غریبه می گفت دخترمان مسموم شده است. ما به سرعت راهی پارک شدیم که دیدیم نیروهای اورژانس در حال انتقال بهاره به بیمارستان هستند.

وی ادامه داد: در آنجا متوجه شدیم همان مرد غریبه به اورژانس زنگ زده و بعد ناپدید شده است. حالا از وی شکایت داریم و او را در مرگ بهاره مقصر می دانیم.

با ثبت اظهارات این خانواده، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد تا معمای مرگ دختر جوان رازگشایی شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرگ مشکوک دختر جوان در یک پارک تهران ، ردپای مرد ناشناس ؛ موبایل دختر را جواب داد و گفت ... ، نظر پزشک قانونی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ مشکوک دختر جوان در یک پارک تهران ، ردپای مرد ناشناس ؛ موبایل دختر را جواب داد و گفت ... ، نظر پزشک قانونی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید