محدودیتی در پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشگاه ها نداریم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: اگر دانشگاه ها برای برگزاری حضوری کلاس های درس به تمام مقاطع تحصیلی فراخوان بدهند، هر میزان وام ودیعه مسکن گروهی درخواست کنند، در اختیارشان قرار می دهیم.

محدودیتی در پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشگاه ها نداریم

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ آمیتیس تک با بیان اینکه 216 هزار خوابگاه ویژه دانشجویان مجرد برای برگزاری حضوری کلاس های درس دانشگاه ها آماده سازی شده است، گفت: 119 بلوک خوابگاهی استیجاری و 15 هزار واحد متاهلی نیز برای حضور دانشجویان آماده سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت علوم برای پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان هیچ مسئله ای ندارد و به تمام درخواست ها پاسخ می دهد، گفت: وزارت علوم برای پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل هم مسئله ای ندارد و به تمام درخواست ها پاسخ می دهد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشگاه هایی که با کمبود ظرفیت خوابگاهی روبرو می شوند، می توانند با استفاده از ظرفیت وام ودیعه مسکن نسبت به اجاره خوابگاه اقدام کرده و این وام را در اختیار دانشجویان قرار دهند. این وام می تواند در تامین خوابگاه، بخش عظیمی از کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه ها را برطرف کند.

به گفته گنجی، میزان وام ودیعه مسکن گروهی دانشجویان در شهر تهران 5 میلیون تومان به ازای هر دانشجو، در 8 کلان شهر کشور 4 میلیون تومان و در سایر شهرها 3 میلون تومان است.

وی گفت: اگر دانشگاه ها برای برگزاری حضوری کلاس های درس به تمام مقاطع تحصیلی فراخوان بدهند، هر میزان وام ودیعه مسکن گروهی درخواست کنند، در اختیارشان قرار می دهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره نحوه پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: این وام گروهی است، یعنی به ازای 30 یا 50 دانشجو، هر تعدادی که دانشگاه ها نیاز داشته باشند، پرداخت می شود، بر این اساس دانشجویی که خوابگاه خارج از دانشگاه می گیرد، می تواند از این وام بهره مند شود و تا زمانی که در خوابگاه است و از خوبگاه استفاده می کند ودیعه را دارد و پس از آن این مبلغ به دانشگاه بازگردانده می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "محدودیتی در پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشگاه ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیتی در پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشگاه ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید