فضاهای خالی خانه خود را اینگونه پر کنید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، بسیاری از ما در منزل خود فضاهایی را مشاهده می کنیم که خالی هستند و هیچ کابردی ندارند.

فضاهای خالی خانه خود را اینگونه پر کنید

چه ترفندهایی برای پر کردن فضاهای خالی و پرت منزل می شناسید؟ برخی از فضاهای منزل را به سختی می توان چیدمان کرد. در این مطلب از وبلاگ آمیتیس تک به بیان ترفندهایی برای پر کردن فضای خالی خانه می پردازیم.

ترفندهایی برای پر کردن فضای خالی خانه

اگر در منزل شما فضاهای پرت و خالی وجود دارد که نمی دانید چگونه آن ها را پر کنید با ما همراه باشید.

استفاده از گلدان

در گوشه ها و نقاط کور منزل خود شاید فضایی خالی می بینید که بیش از حد خودنمایی می نماید. می توانید با قرار دادن یک یا چند گلدان بزرگ که ارتفاع گل های آن ها بلند است این فضاهای پرت و خالی را پر کنید.

ایجاد فضای مطالعه

یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن فضاهای خالی خانه خود را پر کنید ایجاد محلی دنج برای مطالعه است. اگر فضای مورد نظر به مقدار کافی جا دارد یک جایگاه راحتی یا مبل راحتی در آن قرار دهید و محیطی دنج برای مطالعه خود و اعضای خانواده تان را فراهم کنید.

تابلوهای هنری

یکی از برترین و موثرترین شیوه هایی که با استفاده از آن می توانید فضای خالی دیوار خود را مزین کنید استفاده از تابلوهای هنری شیک و مجذوب نماینده است. با مشورت اعضای خانواده بسته به مقدار جای خالی که روی دیوار منزل خود یک یا چند تابلو هنری خریداری کنید و روی دیوارهایی که بیش از حد خالی هستند نصب کنید.

استفاده از فرش و قالیچه

در صورتی که در راهرو منزل خود فضای خالی زیادی وجود دارد و جا به مقدار کافی برای قرار دادن گلدان یا دیگر وسایل وجود ندارد می توانید با پهن کردن یک فرش یا قالیچه زیبا فضای راهرو منزل خود را پر کنید.

اگر در راهروی منزل شما هیچ چیزی پهن نیست استفاده از یک فرش یا قالیچه زیبا می تواند این نقص خالی بودن راهرو را برای شما جبران کند. می توانید بر روی دیوارهای راهرو منزل خود در صورت خالی بودن تابلوهای هنری نصب کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب پرده نشیمن را زیبا و شیک کنید سر بزنید.

نصب آینه

از دیگر ترفندهای مفید برای پر کردن فضاهای پرت و خالی اتاق های منزل استفاده درست از آینه است. آینه نه تنها موجب بازتاب و تامین نور به فضاهای داخلی منزل شما می گردد بلکه از لحاظ زیبایی منزل دکوراسیون داخلی منزل نقش کاربردی و مطلوبی از خود نشان می دهد.

استفاده از آباژور یا میز

در اتاق نشیمن یا اتاق های خواب فضاهایی خالی وجود دارند که شما می توانید برای پر کردن آن ها از چراغ های آباژور پایه دار یا یک میز کوچک که گلدان یا وسایل تزیینی روی آن باشد بهره ببرید. از این طریق علاوه بر پر کردن فضای خالی به زیبایی دکوراسیون منزل خود یاری می کنید.

استفاده از مجسمه

مجسمه ها یا تندیس ها یکی از مناسب ترین و زیباترین وسایل تزیینی هستند. این وسایل همواره برای زیبایی بخشیدن به فضاهای خانه مورد استفاده مردم قرار می گرفتند.

در راهروها، اتاق ها یا کنج و گوشه هایی که فضای خالی و بی کاربرد وجود دارد. می توانید با نصب و قرار دادن یک مجسمه فضای خالی را پر کنید و بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود بیفزایید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این روتختی ها زیبایی اتاق خواب را دوچندان می نمایند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "فضاهای خالی خانه خود را اینگونه پر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضاهای خالی خانه خود را اینگونه پر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید