سرقت اطلاعات تمامی مشتریان اولین بانک تعاونی کانادا

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، بانک کانادایی دژردن بیان کرد اطلاعات همه 4.2 میلیون مشتری حقیقی این بانک به سرقت رفته است.

سرقت اطلاعات تمامی مشتریان اولین بانک تعاونی کانادا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آمیتیس تک به نقل از خبرگزاری فرانسه، بانک کانادایی دژردن (Desjardins) که اطلاعات شخصی میلیون ها مشتری آن در ماه ژوئن به وسیله یکی از کارکنانش به سرقت رفت، امروز آدینه بیان کرد اطلاعات همه 4.2 میلیون مشتری حقیقی این بانک به سرقت رفته است.

گی کورمیه (Guy Cormier)، مدیر عامل این بانک، در جریان یک کنفرانس خبری گفت: اداره پلیس کبک به ما اطلاع داده است که تعداد مشتریانی که اطلاعات شخصی آن ها به سرقت رفته است بیشتر از آن چیزی است که در ماه ژوئن اعلام شد. تعداد قربانیان حدود 4.2 میلیون نفر یعنی همه مشتریان حقیقی بانک است.

نخستین بانک تعاونی کانادا و پنجمین در دنیا، در ماه ژوئن بیان کرد اطلاعات شخصی 2.9 میلیون مشتری به سرقت رفته و در اختیار اشخاص ثالث قرار گرفته است. سرمایه بانک دژردن با حدود هفت میلیون مشتری، 304 میلیارد دلار کانادا است.

اطلاعات به سرقت رفته مشتریان شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره بیمه، شماره تلفن، ایمیل و بعضی اطلاعات درباره نحوه انجام عملیات بانکی به وسیله مشتری و نوع خدماتی که وی از بانک دریافت می نموده است، می باشد. کارمند مظنون به سرقت اطلاعات بعد از بازپرسی به وسیله پلیس آزاد شد.

جزییات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرقت اطلاعات تمامی مشتریان اولین بانک تعاونی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت اطلاعات تمامی مشتریان اولین بانک تعاونی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید