زمان اعزام تیم ملی به قطر مشخص شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد برنامه های آینده تیم ملی ارائه کرد.

زمان اعزام تیم ملی به قطر مشخص شد

مهدی محمد نبی درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان و برگزاری مینی کمپ، گفت: با توجه به تقویمی که کی روش از قبل ارائه داده بود، در جلسه ای با قنبرزاده و دوستان دیگر در سازمان لیگ هماهنگ کردیم. خوشبختانه این جهت را جلو می رویم تا مینی کمپ ها برگزار شود.

وی افزود: روز گذشته از نزدیک شاهد بودم کی روش دستورات و کار های فنی مدنظرش را به خوبی پیگیری می کند. به هر جهت دنبال این هستیم اردو های آماده سازی با حضور بازیکنان داخلی شرایط را برای اردوی نهایی که احتمال دارد 8-7 روز زودتر از اعزام تیم به قطر برگزار می شود، آماده کند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص برنامه تیم ملی قبل از اعزام به قطر، شرح داد: با توجه به در اختیار داشتن مینی کمپ ها از قبل هم برنامه ریزی ها به شکلی بود که تیم ملی چند روز زودتر به قطر اعزام شود. درخواست خود ما بود که زودتر این مینی کمپ ها را تا زمان اعزام به قطر داشته باشیم. قرار بود 25 آبان اعزام شویم، اما الان فکر می کنم بیست و سوم اعزام شویم.

نبی شرح داد: یک بازی محبت آمیز هم قبل از اعزام داریم که تیم های حاشیه خلیج فارس مدنظرمان بودند که هنوز به جمع بندی با آن ها نرسیده ایم. با یک تیم دیگر صحبت کرده ایم که امیدواریم این تیم در تهران حضور پیدا کند.

وی درباره اینکه تیم نو از اروپا هست یا آسیا، شرح داد: هر زمان قطعی شد، اعلام می کنیم، اما هنوز قطعی نشده است.

منبع: فرارو

به "زمان اعزام تیم ملی به قطر مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعزام تیم ملی به قطر مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید