رشد 71 درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی تهران

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران (پانا) - رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تهران گفت در سه ماه نخست سال جاری، 12 جواز تاسیس واحد فنی و مهندسی صادر و یا تمدید شده است.

رشد 71 درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی تهران

به گزارش وزارت صمت، نوشین حسینی گفت: در حالی که کشور علاوه بر تحریم های ظالمانه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می نماید، رشد 225 درصدی در صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه نشان از عزم جدی واحدهای صنعتی و دانشگاهی در پیشرفت و توسعه است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تهران افزود: از ابتدای سال، 13 مجوز و پروانه تحقیق و توسعه و 12 پروانه فنی و مهندسی در سطوح استان صادر شده است.

حسینی با اشاره به اجرای طرح تاپ در مجموعه وزارت صمت گفت: تا به امروز 650 بنگاه در این طرح ثبت نام نموده اند که 571 بنگاه تأیید نهایی شده و تعداد 174 پروژه هم به ثبت رسیده است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تهران افزود: این اداره هدف بهره برداری کارآمد از دستاوردهای مراکز فناور استان، اقدام به راه اندازی بانک اطلاعاتی جامعی از توانمندی ها و محصولات فناورانه دارندگان پروانه های پژوهشی، فنی و مهندسی، دانش بنیان، نرم افزاری و تحقیق و توسعه استان تحت اسم سامانه (فراصمت) به نشانی farasamt نموده است که امیدواریم سایر واحدهای صنعتی و پژوهشی پیشرو هم دراین طرح مشارکت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رشد 71 درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 71 درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید