ربیعی: کارمندان تهران از 5 آبان به صورت 50درصد در محل کار حاضر شوند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، سخنگوی دولت گفت: از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تا انتها آبان ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبه ای یک دوم (50 درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد.

ربیعی: کارمندان تهران از 5 آبان به صورت 50درصد در محل کار حاضر شوند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ آمیتیس تک، علی ربیعی سخنگوی دولت در تشریح مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تا سرانجام آبان ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبه ای یک دوم (50 درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و رؤسای دستگاه ها می باید به گونه ای برنامه ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نگردد.

سخنگوی دولت توضیح داد: ستاد ملی کرونا مصوب کرد در 43 شهرستان که بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل عدم مراعات پروتکل های بهداشتی و میزان شیوع در شرایط قرمز قرار دارند از روز دوشنبه هفته جاری محدودیت های شدید اعمال خواهد شد. لیست این شهرستان ها به استانداران اعلام می گردد.

ربیعی توضیح داد: در این محدودیت ها گروه های شغلی 2، 3 و 4 تعطیل خواهند شد.

سخنگوی دولت تاکید نمود: بدیهی است مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و احتیاج های ضروری مردم از جمله اورژانس ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، نانوایی ها و… به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ربیعی: کارمندان تهران از 5 آبان به صورت 50درصد در محل کار حاضر شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: کارمندان تهران از 5 آبان به صورت 50درصد در محل کار حاضر شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید