خواص کلم قمری + ویدیو

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، کلم قمری که به نام های کلم قمی، کلم سنگ، داش کلم، کلم سر و کلم قنبیط هم شناخته می گردد یکی از برترین انواع کلم هاست که در اروپا به نام شلغم آلمانی شناخته می گردد.

خواص کلم قمری + ویدیو

https://deltapayamvideo.arvanvod.ir/yP6m89K8pa/oQal9JMjv0/h-360-800k.mp4

خواص کلم قمری

در این ویدیو با خواص کلم قمری آشنا می شوید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید. از جمله خواص کلم قمری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سرطان

مقادیر بالای ترکیبات گوگردی (گلوکوزینولات) موجود در کلم قمری به سم زدایی بدن یاری نموده و با جلوگیری از آسیب DNA سلول های بدن، خطر ابتلا به تومور و انواع سرطان ها به ویژه سرطان سینه، روده بزرگ، کبد، ریه و سرطان دهانه رحم را کاهش می دهد.

سلامت قلب

تحقیقات نشان داده که مصرف سبزیجات از جمله کلم قمری به سلامت قلب یاری نموده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

فشار خون

مطالعات نشان می دهد که سطوح پایین ویتامین C خطر ابتلا به فشار خون بالا را افزایش می دهد؛ کلم قمری حاوی مقادیر بالای ویتامین C است که می تواند باعث کاهش فشار خون بالا شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

کلسترول خون

کلم قمری چربی ندارد و علاوه بر این به علت خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان هایی که دارد، برای کاهش کلسترول خون بالا مفید است.

دیابت و قند خون

تحقیقات متعدد نشان می دهد که اضافه کردن سبزیجاتی مانند کلم قمری به رژیم غذایی می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

  • ضد التهاب طبیعی
  • معده و دستگاه گوارش
  • یبوست
  • کم خونی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
پیشنهاد مطالعه: مطلب این روغن در درمان زانو درد معجزه می نماید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "خواص کلم قمری + ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواص کلم قمری + ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید