خبرنگاران فرماندار:افزایش نظارت برای کنترل کرونا در شادگان لازم است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، آبادان - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی این شهرستان را در شرایط قرمز کرونا قرار داده است گفت: برای رهایی از این بحران احتیاج به افزایش نظارت از سوی دستگاه های اجرایی است.

خبرنگاران فرماندار:افزایش نظارت برای کنترل کرونا در شادگان لازم است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک امید صبری پور روز آدینه در نشست ستاد کرونا شادگان با انتقاد از شبکه بهداشت و درمان شادگان به دلیل کوتاهی در ابلاغ مصوبات نشست گذشته این ستاد به سایر دستگاه های اجرایی اضافه نمود:از آنجا که بیماری کرونا سلامت شهروندان و جامعه را به خطر انداخته است انتظار می رود دستگاه های اجرایی در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا سرعت عمل داشته باشند که متاسفانه در شادگان اینچنین نیست.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: کوتاهی هیچ دستگاهی در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا قابل قبول نیست ضمن اینکه کنترل بر اجرای پروتکل های بهداشتی در این شهرستان باید افزایش یابد.سلامت مردم درخطر است و باید نسبت به شیوع این بیماری به مردم اطلاع رسانی دقیق گردد.

وی اضافه نمود: متاسفانه مردم این روزها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند و به شکل عادی با این بیماری برخورد می نمایند و این عامل اصلی بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در شادگان است.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: متصدیان و کارکنان نانوایی ها ملزم به استفاده از ماسک و دستکش در پخت و عرضه نان می باشند ضمن اینکه دستگاه کارت خوان باید از سوی واحدهای نانوایی نصب گردد.

وی با هشدار به افراد و واحدهای صنفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند بر استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد برای ارایه هشدارهای لازم به مردم با هدف جدی دریافت کرونا تاکید نمود و گفت: همکاری مردم برای گذشتن از مرحله پیک بیماری کرونا لازم است.

وی اضافه نمود: افراد مشکوک به کرونا با تست به موقع کرونا و اطلاع از بیماری خود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند و از حضور در مکان های عمومی خودداری نمایند تا شاهد انتقال بیماری و جابجایی ویروس در سطح شهر نباشیم.

در پی افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در خوزستان اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا به 9 شهر خوزستان ابلاغ شده و این محدودیت ها از روز پنجشنبه اجرایی شده است.

خوزستان حدود یکماه است در اوج شیوع بیماری کرونا واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار:افزایش نظارت برای کنترل کرونا در شادگان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار:افزایش نظارت برای کنترل کرونا در شادگان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید