فال ابجد امروز، پنج شنبه 26 آبان 1401 به زودی کار ها سر و سامان می گیرد!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، فال ابجد امروز 26 آبان ماه 1401 برای متولدین هر ماه را بخوانید.

فال ابجد امروز، پنج شنبه 26 آبان 1401 به زودی کار ها سر و سامان می گیرد!

وبلاگ آمیتیس تک | انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می شود بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 26 آبان ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ج آ

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب نموده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

اردیبهشت: ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و تلاش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

خرداد: آ د آ

نیت خوبی نموده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میشود. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله.

تیر: د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

مرداد: ب آ آ

طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری، یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آن ها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

شهریور: د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

مهر: آ د ج

طالعت خوب است، اما از نیتی که نموده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی ها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند، ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

آبان: د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

آذر: ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود، اما نباید عجله کنی، بلکه باید شکیبا باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو شود. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن، چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد نمود و با توکل به خدا به مراد و خواسته خود خواهی رسید.

دی: آ د ب

طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی میرسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روز به روز کارت بهتر میشود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میشود. اگر گره یا مسئله ای تا اینجا در زندگیت بوده برطرف شده و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

بهمن: آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن.

اسفند: د ب آ

طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کار ها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز، پنج شنبه 26 آبان 1401 به زودی کار ها سر و سامان می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز، پنج شنبه 26 آبان 1401 به زودی کار ها سر و سامان می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید