خبرنگاران توزیع 6 هزار و 861 تن کالای اساسی ماه رمضان در گلستان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، گرگان - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت که در ماه مبارک رمضان سال جاری 6 هزار و 861 تن انواع کالای اساسی مورد احتیاج شهروندان در این استان توزیع می گردد.

خبرنگاران توزیع 6 هزار و 861 تن کالای اساسی ماه رمضان در گلستان

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این سازمان، حسین طلوعیان اضافه نمود: این کالاها شامل 2 هزار و 428 تن خرما، برنج و شکر هر کدام هزار و 124 تن ، روغن نباتی هزار و 214 تن، گوشت منجمد مرغ 607 تن و گوشت منجمد قرمز 364 تن است.

به گفته وی قیمت فروش خرما با تصویب کارگروه تنظیم بازار استان و روغنی نباتی براساس نرخ مصوب بوده و توزیع برنج هندی با قیمت حداکثر هر کیلوگرم 80 هزار ریال با نظر کارگروه تنظیم بازار، شکر هر کیلوگرم 59 هزار ریال، گوشت منجمد مرغ هر کیلوگرم 120 هزار ریال و گوشت منجمد قرمز هر کیلوگرم 420 هزار ریال در اختیار مصرف نمایندگان قرار می گیرد.

طلوعیان اضافه نمود: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان نیز به مدت یک ماه در استان اجرا می گردد که شهروندان می توانند شکایت یا پیشنهادهای خود را به وسیله سامانه 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام نمایند.

در استان گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت در 14 شهرستان سکونت دارند.

ماه مبارک رمضان سال جاری در حالی شروع می گردد که بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی تدابیر پیشگیرانه ای را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله بستن مساجد و ممنوعیت برگزاری نماز آدینه و جماعات اتخاذ نموده اند.

در بعضی کشورهای عربی فردا آدینه روز اول ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع 6 هزار و 861 تن کالای اساسی ماه رمضان در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 6 هزار و 861 تن کالای اساسی ماه رمضان در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید