ترامپ: گارد ملی به اعتراضات انتها داد، 10 سال طول می کشد تا اقتصاد آمریکا احیا شود

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، رییس حمهور آمریکا گفت: هیچ کسی کاری را که رئیس جمهور ترامپ برای جامعه سیاهپوستان انجام داده، نکرده است.

ترامپ: گارد ملی به اعتراضات انتها داد، 10 سال طول می کشد تا اقتصاد آمریکا احیا شود

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روز جمعه خود گفت که 10 سال طول خواهد کشید تا اقتصاد آمریکا که به دلیل کرونا وارد رکود شده به شرایط عادی خود بازشود.

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری گفت که در راستای بازگشایی اقتصاد آمریکا گام خواهیم برداشت.

وی ابراز امیدواری کرد که فرمانداران ایالت های مختلف آمریکا برای انتها اعتراضات از گارد ملی استفاده کنند و مدعی شد که به کمک این نیروها اعتراضات در شهر مینیاپولیس انتها یافت.

ترامپ با اعلام این موضوع که تا کنون بیش از 20 میلیون تست ابتلا به کرونا در آمریکا اجرا شده گفت که پیشرفت های چشمگیری در زمینه تولید واکسن کرونا حاصل شده است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: ویروس کووید-19 یک هدیه از چین بوده و هدیه بسیار بدی بوده است و امروز من به توافق تجاری با چین متفاوت از دیدگاهی که در گذشته داشتم نگاه می کنم.

وی اشاره کرد که آمریکا تا کنون ده ها میلیارد دلار تعرفه بر کالاهای وارداتی از چین اعمال کرده است و چین سال ها بود که از آمریکا سوء استفاده می کرده است.

وی گفت که تعداد تلفات کرونا در آمریکا 105 هزار نفر بود اما ممکن بود که این تلفات بیش از ده برابر باشد.

وی اضافه کرد که یکی از بزرگترین طرفداران محیط زیست است اما گفت که توافقنامه های زیست محیطی بین المللی مضحک بوده و باعث نابودی آمریکا می شود.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد که امروز روز خوبی برای آمریکا بوده چون نرخ بیکاری در این کشور به 13.3 درصد کاهش یافته است.

ترامپ گفت که گمان می رفت آمریکا فرصت های شغلی بیشتری را از دست بدهد اما عکس آن حاصل شد و سال آینده کاملا سال بهتری خواهد بود.

وی همچنین از مقامات ایالت کالیفرنیای خواست تا هر چه سریعتر شرایط اقتصادی این ایالت را به حالت گذشته بازگردانند.

رئیس جمهور آمریکا به این موضوع اشاره کرد که این کشور در یک رکود بزرگ واقع شده است و 10 سال طول خواهد کشید تا به شرایط به حالت گذشته بازشود.

ترامپ گفت که آمریکا به صورت گسترده ای از ویروس کرونا عبور کرده و آمریکایی ها در حال بازگشت به شغل های خود بوده و اقتصاد آمریکا به سرعت در حال بازیابی خود است.

وی در ادامه گفت که هیچ کسی کاری را که رئیس جمهور ترامپ برای جامعه سیاهپوستان انجام داده، نکرده است.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از فرمانداران ایالت های مختلف خواست تا بر اوضاع در شهرهای این ایالت ها سیطره یابند.

ترامپ گفت که همه باید رفتاری عادلانه از سوی ماموران قانون دریافت کنند و امیداویم که جورج فلوید هم اکنون در حال نگاه کردن به پایین باشد و بگوید که چیزی که الان دارد اتفاق می افتد روز عالی برای کشورمان باشد.

وی اضافه کرد که نمی توان اجازه داد در جریان اعتراضات، دزدی و سرقت از فروشگاه ها انجام شود و از مقامات ایالت نیویورک خواست برای سیطره بر اوضاع در نیویورک از گارد ملی کمک بگیرد.

رئیس جمهور اضافه کرد که نیروهای اعمال قانون باید به طور مساوی با تمامی آمریکایی از هر رنگ و نژاد برخورد کنند و امروز روز خوبی درباره عدالت در آمریکا به شمار می آید.

-

منبع: عصر ایران

به "ترامپ: گارد ملی به اعتراضات انتها داد، 10 سال طول می کشد تا اقتصاد آمریکا احیا شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: گارد ملی به اعتراضات انتها داد، 10 سال طول می کشد تا اقتصاد آمریکا احیا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید