بیش از 3000 احتیاج صنعتی در حوزه نانو شناسایی شد ، اجرایی شدن 570 پروژه

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شناسایی احتیاج های صنعتی و اتصال آن ها به فناوران یکی از زنجیره های مهم در توسعه بازار محصولات فناورانه است، صنعت نانو نیز با ایجاد پل ارتباطی میان این دو بازوی مهم، احتیاج های صنعت را پاسخ داده است.

بیش از 3000 احتیاج صنعتی در حوزه نانو شناسایی شد ، اجرایی شدن 570 پروژه

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ آمیتیس تک، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ شبکه تبادل فناوری نانو از ابتدای تاسیس (1394) تا امروز، 3 هزار و 252 احتیاج صنعتی را از یک هزار و 300 واحد صنعتی شناسایی و با استفاده از ابزار هایی مانند برگزاری رویداد های تبادل فناوری، شرکت در نمایشگاه های تخصصی، همکاری با مشاوران خبره صنایع و کارگزاران تبادل فناوری، شناسایی تیم ها و افراد دارای پتانسیل در قالب برنامه چالش نوآوری و فناوری و بعلاوه حمایت از هسته های فناور، بعضی از آن ها را به پاسخی فناورانه متصل نموده است.

بر همین اساس نیز بیش از 280 پروژه پیروز به حل مساله و بیش از 570 پروژه اجرایی شده است. از مجموع تقاضا های ثبت شده در سامانه تبادل فناوری طی یک سال گذشته هم؛ 963 مورد تقاضا از 238 متقاضی (220 متقاضی حقوقی و 18 متقاضی حقیقی) دریافت شده است که 170 پروژه از آن ها در جریان اجرایی شدن واقع شده است.

آمار های ارائه شده به وسیله ستاد توسعه نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حوزه تجهیزات، پلیمر، نانوکامپوزیت، رنگ و رزین، آب، پساب و محیط زیست، نساجی و نانوالیاف، صنایع فلزی و نانومواد، بیشترین تقاضا های صنعتی و طرح های در دست اجرا را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 3000 احتیاج صنعتی در حوزه نانو شناسایی شد ، اجرایی شدن 570 پروژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3000 احتیاج صنعتی در حوزه نانو شناسایی شد ، اجرایی شدن 570 پروژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید