امیری: ناامید نیستیم و تمام تمرکزمان روی کسب سهمیه المپیک است، هیچ قرعه ای آسان نیست

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: در مسابقات کسب سهمیه المپیک با وجود حضور تیم های قدرتمند اصلاً ناامید و از پیش بازنده نیستیم و تمام تمرکزمان روی کسب سهمیه است.

امیری: ناامید نیستیم و تمام تمرکزمان روی کسب سهمیه المپیک است، هیچ قرعه ای آسان نیست

همایون امیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آمیتیس تک، درباره رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه گفت: استقبال از این مسابقات بسیار خوب بوده است و حتی مسئولان برگزاری مسابقات نیز پیش بینی حضور حدود 40 کشور را نمی کردند. با حضور این تعداد تیم از قاره آسیا و اقیانوسیه کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم و هر چقدر از دشواری جهت کسب سهمیه المپیک در رشته بوکس صحبت کنیم، کم است.

وی توضیح داد: اینکه عنوان کنیم بهترین تیم های جهان در قاره آسیا هستند، موضوعی تکراری است. به غیر از تیم های ازبکستان و قزاقستان تیم های هند، اندونزی، چین و فیلیپین بوکسورهای خیلی خوبی دارند و حتی تایلند و اردن نیز در چند وزن از بوکسورهای خوبی برخوردار هستند. هیچ قرعه ای در این مسابقات برای ما آسان نیست و بچه ها به خوبی این موضوع را می دانند.

مربی تیم ملی بوکس خاطر نشان کرد: از زمان تحویل تیم ملی بوکس خیلی سبک مبارزه بچه ها را تغییر دادیم و به آنها یاد دادیم هجومی مبارزه نمایند و میدان دار باشند تا داوران مبارزه را به آنها بدهند. در مسابقات جهانی اخیر، شاهین موسوی پیروز به کسب سه پیروزی شد و تا آستانه کسب مدال پیش رفت و حق چند بوکسور ما را نیز خوردند. در تورنمنت ترکیه هم عملکرد تیم خیلی خوب بود.

امیری در خاتمه گفت: از سطح آمادگی بچه ها رضایت کامل داریم. ما تیم خوبی داریم، اما می دانیم رقبای ما برای کسب سهمیه المپیک عالی هستند. با همه این تفاسیر اصلاً ناامید و از پیش بازنده نیستیم و تمام تمرکزمان روی کسب سهمیه المپیک است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: ناامید نیستیم و تمام تمرکزمان روی کسب سهمیه المپیک است، هیچ قرعه ای آسان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: ناامید نیستیم و تمام تمرکزمان روی کسب سهمیه المپیک است، هیچ قرعه ای آسان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید