استاندار گلستان: هیچ خودرویی در روز طبیعت حق ورود و خروج از شهرها را ندارد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان، گفت: هیچ خودرویی در روز طبیعت حق ورود و خروج از شهرهای استان را ندارد و امیدواریم همه با در خانه ماندن به انقطاع شیوع این ویروس کمک کنیم.

استاندار گلستان: هیچ خودرویی در روز طبیعت حق ورود و خروج از شهرها را ندارد

هادی حق شناس امروز یکشنبه 10 فروردین در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شرح داد: تمامی پارک ها و تفرجگاه های استان در روز طبیعت مسدود خواهد بود و با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری ها و دهکمک ها به هیچ عنوان به کسی اجازه ورود به تفرجگاه ها داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرا شده، افزود: معابر شهرها و روستاهای استان بیش از 7 بار ضدعفونی شده و خیرین بیش از 13 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات پزشکی کمک کرده اند.

استاندار گلستان بابیان اینکه برخی مشاغل تأمین کننده نیازهای روزمره مردم را بر عهده دارند و باید به فعالیت خود با رعایت مسائل بهداشتی ادامه دهند، گفت: مشاغلی که ادارات کل صمت و بهداشت با مشارکت فرمانداری ها تصمیم به تعطیلی آن ها می گیرد حق فعالیت ندارند و در صورت تخلف جریمه و پلمپ خواهند شد.

حق شناس با ابراز تأسف نسبت به فوت درگذشتگان بر اثر ویروس کرونا، گفت: هیچ محدودیتی برای شست وشو، کفن و دفن و نماز میت فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا وجود ندارد و باید احترام اموات رعایت شود.

وی با اشاره به کندی طرح غربال گری در شهرها، یادآور شد: غربال گری جمعیت 870 هزار نفری روستاییان با همکاری دهکمک ها، بخشداری ها و اداره کل روستایی انجام گرفته و از خانواده های شهرنشین استان تقاضا داریم با مشارکت در این طرح امکان خدمت رسانی سریع تر را برای کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان فراهم آورند.

استاندار گلستان گفت: کسانی که کسب وکار آنان آسیبی ندیده همچون کارمندان، نسبت به پرداخت هزینه های مصرفی خود نظیر آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند تا دستگاه های خدمت رسان در ارائه خدمت با مشکل روبرو نشوند.

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از استانداری گلستان، حق شناس ضمن تقدیر از کادر پزشکی استان، گفت: اگر رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن صورت نگیرد شاهد دوره دوم این بیماری با ابتلای بسیار بیشتر شهروندان خواهیم بود.

در این جلسه فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران سمن های حوزه سلامت گزارشات و نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و تصمیمات لازم در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار گلستان: هیچ خودرویی در روز طبیعت حق ورود و خروج از شهرها را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار گلستان: هیچ خودرویی در روز طبیعت حق ورود و خروج از شهرها را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید