شروع اجرای طرح استقبال از بهار

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شهردار کومله گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز طرح استقبال از بهار شهرداری کومله به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید درمناطق مختلف سطح شهر اجرا می شود.

شروع اجرای طرح استقبال از بهار

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک گیلان،منوچهر مهدی پور از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری کومله جهت آماده سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال 1400 اطلاع داد.

شهردار کومله با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز طرح استقبال از بهار شهرداری کومله به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید درمناطق مختلف سطح شهر اجرا می شود.

مهدی پور اضافه کرد: در این طرح واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی ، تاسیسات،امور شهری،خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا انتها اسفند نسبت به برطرف مسائل شهری اقدام نموده و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می کنند.

وی اضافه کرد: ترمیم آسفالت، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه چراغ های روشنایی و برطرف خاموشی ها، لایروبی انهار، رنگ آمیزی سرعتگیرها ، نصب علائم هدایت و رانندگی ساخت المان نوروزی، تجهیز ماشین آلات واحد موتوری و اجرای طرح محله بندی جهت نظافت تمامی نقاط شهر از خاشاک و نخاله از جمله فعالیت های این طرح است.

وی توضیح داد از زمان آغاز این طرح هر هفته طی جلسه ای اقدامات اجرا شده با حضور کلیه اعضای ستاد آنالیز و نیازها شناسایی سریعاً مرتفع خواهد شد.

منوچهر مهدی پور، شهردار کومله گفت: بودجه سال 99 شهرداری کومله هشت میلیاردتومان بوده است که با توسعه و عمران شهری در این شهر بودجه سال 1400 به شورای شهر 12 میلیارد تومان پیشنهاد شده است که این رقم 50 درصد رشد را نشان می دهد.وی اضافه کرد: ظرف یکسال در این شهرداری 4 دستگاه انواع خودرو سبک وسنگین بر ناوگان خودرویی شهرداری کومله اضافه نموده شده است.

منوچهر مهدی پور از احداث پیاده راه سلامت به طول 1200 متر با پیشرفت 35درصد اطلاع داد و گفت: در هفته دولتِ سالِ آینده؛ پیاده را سلامت، پارک سینزده بدر، پارک آبی رستوران نگین سبز، پیاده راه نگین سبز به طول 800 متر احداث حسینه آرامستان و سالن تطهیر و دیگر پروزهای دردست اقدام است که به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار کومله در انتها توضیح داد: 30درصد ممیزی در سطح شهر کومله اجرا شده که همکاری مردم این شهر را می طلبد و نیز از شهروندان انتظار می رود در پرداخت عوارض نوسازی شهرداری کومله را کمک کنند.

منبع: جام جم آنلاین

به "شروع اجرای طرح استقبال از بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اجرای طرح استقبال از بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید