بسکتبال

24 فلش مموری فانتزی مجذوب کننده؛ گزینه های رنگارنگ و پرطرفدار

اگر در پی خرید فلش مموری هستید، به صدها گزینه مختلف دسترسی دارید. برای بعضی کاربران ویژگی هایی مانند سرعت انتقال اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراین باید بین برترین مدل های ساخت برندهای مشهور دست به انتخاب بزنند. اما برای بعضی دیگر سرعت انتقال چندان اهمیت...

15 تیر 1402

با میشل یئو اولین آسیایی برنده جایزه اسکار برترین بازیگر زن آشنا شوید

میشل یئو که در یک خانواده متمول مالزیایی به جهان آمد، در ابتدا به عنوان بالرین مشغول کار شد و در سال 1983 برنده مسابقه دوشیزه مالزی (Miss Malaysia) شد. او ­طی سال های بعدی با بازی در فیلم هایی همانند بله، بانو (Yes, Madam) و اَبَر پلیس (Supercop) به یکی از ستارگان زن برتر...

23 اسفند 1401

چرا رهبر کره شمالی از دخترش رونمایی کرد؟

در عکسی که روز شنبه منتشر شد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی همراه با دخترش در حال بازرسی از موشک بالستیک قاره پیما تازه ای به نام هواسونگ - 17 در فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ دیده شده است.

30 آبان 1401

دو رشته کشتی و فوتسال به المپیاد ورزشی دانشجویان اضافه شد

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: دو رشته فوتسال دختران و کشتی پسران به پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اضافه شد.

28 خرداد 1401

هتل های هلسینکی، تلفیقی از حس راحتی و لاکچری

هتل های متعددی نظیر هتل فین، کمپ، سوکوس هتل واکونا و ... در هلسینکی وجود دارد که اقامتی راحت و باشکوه را تقدیم شما می کنند.

18 بهمن 1400

انقلاب و کام شیرین ورزش

روزنامه خبرنگاران در رابطه با شرایط ورزش ایران بعد از انقلاب یادداشتی را در اختیار روزنامه خبرنگاران قرار داده است.

31 فروردین 1400

2 بازیکنان خارجی در تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز حضور دارند

مجتبی پیر عباسی در گفت وگو با مهر، با اشاره به اینکه تمرینات تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز از فردا در این شهرستان شروع می گردد، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای حضور این دو بازیکن خارجی در تیم آفتاب زاگرس اهواز اجرا شده است و این نفرات به زودی در تمرینات...

29 آبان 1399

شرط فیبا برای حضور میزبان جام جهانی در جام جهانی

تیم ملی بسکتبال اندونزی به عنوان یکی از میزبانان جام جهانی 2023 در صورتی اجازه حضور در این مسابقات را خواهد یافت که در آسیا کاپ 2021 در بین 8 تیم برتر قرار گیرد.

2 مهر 1399

3 گزینه جانشینی اون، کیم یو جونگ اصلی ترین گزینه رهبری کره شمالی کیست؟

نسیم آنلاین نوشت: کیم یو جونگ بیشترین شانش برای جانشینی رهبرکره شمالی را دارد و احتمالا تنها مانع او تردید در حمایت نخبگان مردسالار کره شمالی از انتصاب یک زن به عنوان رهبر این کشور است.

30 خرداد 1399

لبرون جیمز برنده نبرد بزرگ مقابل آنتونی، صدرنشین کنفرانس غرب باخت

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز در حالی ادامه یافت که تقابل نیویورک نیکس و میامی هیت جذابترین بازی بود که برگزار شد. در این دیدار که در حضور 19 هزار و 812 تماشاگر سالن مدیسون اسکوار گاردن شهر نیویورک برگزار شد میامی هیت با حساب...

17 اردیبهشت 1399

پلی آف لیگ برتر بسکتبال به فروردین 99 موکول شد، تعطیلی کامل لیگ در صورت ادامه کرونا

برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان به فروردین 1399 موکول شد.

31 فروردین 1399

کرونا لیگ برتر بسکتبال را تا فروردین ماه به تاخیر انداخت

به گزارش خبرنگاران، نشست مشخص کننده فدراسیون بسکتبال برای مشخص تکلیف دیدارهای پلی آف لیگ برتر بسکتبال و تصمیم گیری در این زمینه امروز دوشنبه در محل فدراسیون برگزار گشت.

30 فروردین 1399

حراج پیراهن های کوبی برایانت

دو پیراهن از ستاره فقید بسکتبال آمریکا در یک حراجی به فروش می رسد.

30 فروردین 1399