21 کشته بر اثر آتش سوزی در یک بیمارستان چین

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، رسانه های چین از وقوع یک آتش سوزی در پکن مرکز این کشور خبر دادند.

21 کشته بر اثر آتش سوزی در یک بیمارستان چین

به گزارش فارس، رسانه های دولتی چین گزارش داده بر اثر آتش سوزی در بیمارستانی در پکن، مرکز چین دست کم 21 نفر جانشان را از دست دادند.

این گزارش ها حاکی است مسئولان و تیم های امدادرسانی ده ها نفر دیگر را از بیمارستان چانگ فنگ، واقع در منطقه فنگ تای در مرکز پکن تخلیه کردند.

فیلم های منتشرشده از این آتش سوزی در فضای مجازی، برخاستن دود از ساختمان این بیمارستان را نشان می داد. تصاویر غم انگیزی نیز از آویزان شدن برخی از افراد از پنجره های بیمارستان منتشر شده است.

بیمارستان چانگ فنگ چین در نزدیکی میدان تیان آن من واقع شده است. هنوز دلیل این آتش سوزی معین نشده و مسئولان چین گفته اند در حال آنالیز در مورد آن هستند.

این آتش سوزی ساعت 12:57 دقیقه ظهر به وقت محلی رخ داد و د ر ساعت 13:36 مهار شد.

یکی از ساکنان منطقه ها اطراف به خبرگزاری رویترز گفت: غم انگیز است. من توانستم از پنجره خانه ام این صحنه را ببینم. آدم های زیادی روی تهویه هوا ایستاده بودند و برخی ها هم از پنجره خودشان را پرت کردند.

آتش سوزی در بیمارستان در چین پدیده ای نادر است.

روزنامه چاینا دیلی گزارش داده که مسئولان در مجموع 71 بیمار دیگر از این بیمارستان را تخلیه نموده و به مکان دیگری منتقل نموده اند.

با وجود این، برخی از منابع رسانه ای درباره اینکه تمامی ساکنان این بیمارستان پیدا شده و از آتش سوزی نجات داده شده باشند ابراز تردیده نموده اند.

منبع: فرارو

به "21 کشته بر اثر آتش سوزی در یک بیمارستان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 کشته بر اثر آتش سوزی در یک بیمارستان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید