چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد، گزینه واردات به ایران؟

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، چانگان از تازهترین خودروی برقی خود با نام Qiyuan A07 در چین رونمایی کرد.سبک تازه طراحی این شرکت همراه با مشخصات فنی تازه، در این خودرو حضور دارد.

چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد، گزینه واردات به ایران؟

امیرمسعود عابدین: این یک سدان نسبتا بزرگ با دو پیشرانه BEV و EREV است.Qiyuan یک نام تجاری نو تحت برند چانگان است که قبلا با نام OX شناخته می شد.به نظر میرسد چانگان می خواهد این برند را به مبدا تجارت خودروهای انرژی نو خود تبدیل کند.

چانگان Qiyuan A07 یک طراحی بیرونی زیبا و تمیز با نوار چراغ های LED نازک، دستگیره های درب جمع شونده، چرخ های پنج پره 245/45 R19 و خط سقف شیب دار دارد.در بخش پایینی این چراغ، چراغ های اصلی قرار دارند.

Qiyuan A07 شبیه به بسیاری از سدان های چینی مانند نیو ET7 و بی وای دی هان و... است که این یعنی چینی ها به خودشان هم در تقلید رحم نمی نمایند!

در نمای پشتی شاهد یک چراغ باریک و کشیده هستیم که در کنار این چراغ، هیچ عامل جذابی دیده نمی گردد و همان طراحی کسل نماینده همیشگی را دارد!

در داخل، Qiyuan A07 یک فرمان دو پره D شکل دارد که لوگوی Qiyuan روی آن قرار گرفته است.در پشت فرمان، می توان متوجه یک سنسور Face-ID و یک شیفتر دنده شد.

نکته جالب درباره این کابین این است که کیلومترشماری در اینجا دیده نمی گردد.در عوض، شما یک HUD یا هدآپ دیسپلی دارید.این یک طراحی کاملا شیک برای بسیاری از خودروسازان چینی است.کنسول وسط دارای یک صفحه نمایش شناور بزرگ با قطر بیش از 15 اینچ است.در زیر صفحه نمایش، ما می توانیم دو پد شارژ تلفن بی سیم و یک جفت جا لیوانی را مشاهده کنیم.بعلاوه باید تاکید کنیم که فضای داخلی A07 با تریم چوبی زیبا تکمیل شده است.

نسخه تمام برقی آن می تواند تا 710 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. در خصوص حداکثر قدرت پیشرانه، آن به 258 اسب بخار می رسد.

در خصوص سیستم انتقال قدرت، Qiyuan A07 بر روی پلت فرم EPA1 ایستاده است.نسخه EREV آن دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی ICE با قدرت 88 اسب بخار است. قدرت خروجی آن کم به نظر می رسد، اما باید در نظر داشته باشید که هیچ گشتاوری را به چرخ ها منتقل نمی نماید.در عوض، مانند یک ژنراتور عمل می نماید و باتری را شارژ می نماید.موتور الکتریکی، 218 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.نسخه تمام الکتریکی دارای دو موتور الکترونیکی قابل انتخاب برای 218 و 258 اسب بخار است.

در خصوص باتری نیز دو گزینه موجود است: گزینه 58 کیلووات ساعت (515 کیلومتر CLTC) و گزینه 80 کیلووات ساعت (710 کیلومتر).نسخه تمام برقی آن می تواند تا 710 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند.

در آینده شاهد معرفی محصولات نوی تحت نام Qiyuan خواهیم بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ آمیتیس تک مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد، گزینه واردات به ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد، گزینه واردات به ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید