پیروزی پرگل منچستریونایتد در لیگ اروپا

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، در مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دو تیم منچستریونایتد و رئال بتیس به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه پرگل 4 بر 1 به سود منچستریونایتد به انتها رسید.

پیروزی پرگل منچستریونایتد در لیگ اروپا

مارکوس رشفورد در دقیقه 6، آنتونی در دقیقه 52، برونو فرناندز در دقیقه 58 و ووت وخهورست در دقیقه 84 برای منچستریونایتد گل زنی کردند. تنها گل حریف یونایتد به وسیله آیوز پرز در دقیقه 32 به ثمر رسید تا شیاطین سرخ به پیروزی پر گل 4 بر1 دست یابند.

در دیگر بازی های این دور از رقابت ها، یوونتوس و فرایبورگ به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 1 بر 0 یوونتوس همراه بود. آنخل دی ماریا گل نجات بخش یوونتوس در این بازی را در دقیقه 53 به ثمر رساند تا این تیم پیروز این ملاقات باشد.

بانوی پیر در این رقابت خوش شانس بود چرا که در دقیقه 62، گل فرایبورگ به وسیله VAR مرودو اعلام شد تا یوونتوس برنده این رقابت باشد.

بعلاوه در جریان بازی شاختار و فاینورد این دو تیم رو در روی هم قرار گرفتند که در آخر این رقابت با تساوی 1-1 همراه شد. علیرضا جهانبخش که در ترکیب ثابت فاینورد قرار داشت در دقیقه 86 تعویض شد.

یاروسلاو راکیتسکی در دقیقه 79 برای شاختار و بولائوده که به جای جهانبخش وارد زمین شده بود، گل فاینورد را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه 1 بر 1به اتمام برسد.

منبع: فرارو

به "پیروزی پرگل منچستریونایتد در لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل منچستریونایتد در لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید