مولتی ورسوس، یک بازی رایگان، پرفروش ترین بازی ماه گذشته بود

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، بازی مولتی ورسوس (Multiversus) طبق اعلام موسسه آماری NPD، پرفروش ترین بازی ماه گذشته امریکا بوده است. شاید بپرسید چطور یک بازی رایگان، پرفروش ترین بازی شده است که در پاسخ به آن باید به مقدار فروش آیتم ها و محتوای داخل بازی اشاره کنیم که در فروش کلی بازی محاسبه می گردد. مولتی ورسوس آن قدر پیروز بوده که توانسته فقط با فروش درون برنامه ای، الدن رینگ را کنار بزند و پرفروش ترین بازی ماه گردد. می توان همه شخصیت ها را در بازی به رایگان و با بازی کردن آنلاک کرد، اما استارتر پک بازی که مقداری سکه و امکان گرفتن شخصیت و آیتم را به بازی کننده ها ارایه می نماید، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مولتی ورسوس، یک بازی رایگان، پرفروش ترین بازی ماه گذشته بود

اینکه مولتی ورسوس بتوان پرفروش ترین بازی سال یعنی الدن رینگ را کنار بزند، موفقیت بزرگی به نظر می رسد. با این حال الدن رینگ از زمان عرضه که حدود 6 ماه پیش بود همیشه در صدر جدول فروش قرار داشت. با اینحال مولتی ورسوس این ماه توانست بیشترین میزان فروش را داشته باشد و پرفروش ترین بازی ماه گردد.

مولتی ورسوس یک بازی در سبک مبارزه ای بوده که شباهت زیادی به سوپر اسمش بروز (Super Smash Bros) دارد. به همین علت است که افرادی که به کنسول های نینتندو دسترسی ندارند، استقبال خوبی از این بازی کردند. به طور کلی نیز مولتی ورسوس یک عنوان سرویس آنلاین بوده و به طور دائم بهتر خواهد شد.

بحث رایگان بودن این بازی و همینطور استفاده از کاراکترهای محبوب دنیای برادران وارنر باعث شد تا مولتی ورسوس به میزان زیادی دانلود بگردد. با اینحال اینکه این بازی یک عنوان خوب است بستگی به سلیقه شما دارد. مبارزات در آن به طور کامل با هر عنوان دیگر فایتینگ تفاوت دارد. از طرفی اگر آن را الان دریافت نموده باشید، متوجه خواهید شد که احتیاج به بهبود زیادی دارد.

البته این موضوع بهبود مشکل خاصی برای مولتی ورسوس ایجاد نخواهد نمود. به علت اینکه تنها با یک به روزرسانی می توان بیشتر مسائل این بازی را از بین برد. البته باید تا انتهای سال صبر کرد تا متوجه شد که این موفقیت ادامه خواهد داشت یا نه. موفقیت یک ماهه ملاک عملکرد خوب یک بازی نیست و باید ادامه پیدا کند. البته اینطور که به نظر می رسد شرکت سازنده میخواهد تا پشتیبانی قوی ای از این بازی بکند. با اینکار قطعاً مخاطبان بیشتری هم جذب خواهد نمود.

منبع: Eurogamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "مولتی ورسوس، یک بازی رایگان، پرفروش ترین بازی ماه گذشته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولتی ورسوس، یک بازی رایگان، پرفروش ترین بازی ماه گذشته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید