موزه هنرهای معاصر تهران همزمان با دهه فجر بازگشایی خواهد شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موزه هنرهای معاصر تهران همزمان با دهه فجر بازگشایی خواهد شد.

موزه هنرهای معاصر تهران همزمان با دهه فجر بازگشایی خواهد شد

مینیمالیسم و کانسپچوال آرت عنوان آخرین نمایشگاهی بود که در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار گردید. با تمام شدن این نمایشگاه، موزه هنرهای معاصر تهران برای مدت زمان نسبتا طولانی به منظور تعویض کف پوش ها و بعضی تعمیرات دیگر تعطیل شد.

عبادرضا اسلامی کولایی، مدیر این مکان فرهنگی و هنری اعلام می نماید که نمایشگاه قهوه خانه که قرار بود موزه فعالیتش را با آن از سر گیرد، به علت اینکه بعضی مجموعه داران آثار را بازپس گرفته اند، به سال 1402 موکول خواهد شد.

او بعلاوه جزئیاتی را از آخرین روند تعمیرات در موزه هنرهای معاصر تهران ارائه می نماید: گالری انتهایی کار تعمیراتش تمام می گردد و فکر می کنم کفپوش گالری ها تمام خواهد شد. موزه قبلا بازسازی و بازسازی شده بود و ما فقط بحث کف پوش ها، نوسازی و بعضی موارد جزئی را داشتیم؛ همکاران ما در اداره کل هنرهای تجسمی نامه ای زدند که آمادگی داشته باشیم تا نمایشگاهی را به مناسبت دهه فجر برگزار کنیم.

کولایی درباره نمایشگاه تازه موزه هنرهای معاصر تهران خبر می دهد: کتاب آینه در آینه سال جاری در موزه هنرهای معاصر چاپ خواهد شد و نمایشگاهی نیز با موضوع دهه فجر خواهیم داشت. پس از آن ما برنامه های گنجینه را دنبال خواهیم کرد و به مرور شروع خواهند شد.

رئیس موزه هنرهای معاصر تهران اضافه می نماید: نمایشگاهی که ستاد دهه فجر و معاونت هنری برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته اند، برگزار خواهد شد و مطالعات آن در حال اجرا شدن است تا در فاصله 10 روز بتوانیم نمایشگاه خوبی را برگزار کنیم. موضوع نمایشگاه بیشتر عکس است و ما بعد از این با فاصله ای که داریم و استراحتی که موزه باید برای نصب آثار بعدی کند، تمایل داریم کار ویژه ای را برای نوروز انجام دهیم.

منبع: همگردی

به "موزه هنرهای معاصر تهران همزمان با دهه فجر بازگشایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنرهای معاصر تهران همزمان با دهه فجر بازگشایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید