قیمت آپارتمان در اسلامشهر

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرنگاران- قیمت آپاراتمان در اسلامشهر تقریبا با ارزان ترین منطقه ها تهران برابری می کند. الان که ابتدای سال 1402 هستیم، قیمت پیشنهادی فروشنده ها بابت آپارتمان های معمولی یعنی واحد هایی که حداقل آسانسور و پارکینگ دارند، براساس تازه ترین آگهی های منتشر شده در پلتفرم های معروف، تقریبا در بازه 25 تا 35 میلیون تومان قرار می گیرد. از طرفی آخرین آمار های رسمی نشان می دهند در تهران بابت معاملات هر متر خانه در منطقه ها 15 تا 20، بین 27 تا 32 میلیون تومان ردوبدل شده است. منطقه های که در بخش جنوبی مرکز قرار دارند و در سال های گذشته همیشه جزو ارزان ترین بخش های بازار مسکن تهران برای خرید آپارتمان بودند.

قیمت آپارتمان در اسلامشهر

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک؛ قیمت آپارتمان 64 متری در شهرک واوان اسلامشهر یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام شده و خریدار این خانه یکخوابه باید برای هر متر 25 میلیون جور کند. این عدد حدود دو میلیون تومان از میانه قیمت مسکن در منطقه 18 تهران که در آخرین آمار های رسمی سال 1401، ارزان ترین منطقه در بازار مسکن مرکز معرفی شده، کمتر است و اساسا درباره یکی از ارزان ترین آپارتمان های مسکونی در اسلامشهر صحبت می کنیم. البته با امکانات کامل یعنی آسانسور، انباری و پارکینگ آگهی شده و هفت سال از عمربنا آن می گذرد وگرنه برای خرید آپارتمان در اسلامشهر با بودجه کمتر می شود سراغ گزینه های دیگری رفت که از داشتن چیز هایی مثل آسانسور و انباری محروم هستند. مثلا در یکی از فایل های موجود در اسلامشهر با آپارتمان 50 متری دیگری روبرو می شویم، که فروشنده رقم 20 میلیون تومان را به عنوان قیمت پیشنهادی هر متر معین کرده است. این مالک از خریدار انتظار پرداخت یک میلیارد تومان را دارد. در معینات این واحد که سال 92 ساخته شده، چیزی به نام آسانسور و پارکینگ دیده نمی شود.

واحد نوساز دیگری را با متراژ 68 در اسلامشهر تقریبا دو میلیارد تومان آگهی کرده اند؛ یعنی متری 28 میلیون تومان. دلیل اینکه نسبت به دو مورد قبلی قیمت پیشنهادی فروشنده بیشتر است، علاوه بر داشن آسانسور، انباری و پارکینگ احتمالا به نوساز بودن واحد هم ارتباط دارد. از طرفی رقم 28 میلیونی که فروشنده برای این واحد نوساز و به اصطلاح فول امکانات که یک خانه نسبتا معمولی است، درنظرگرفته، تقریبا معادل میانگین قیمت خانه های منطقه 18 (ارزان ترین منطقه تهران) براساس آخرین آمار های رسمی است. آپارتمان هایی که تا اینجا بررسی کردیم، جزو واحد های یکخوابه در اسلامشهر بودند و حالا چندتا از تازه ترین فایل های پیشنهادی دوخوابه در این شهر را با آخرین قیمت های رسمی که از تهران وجود دارد، مقایسه می کنیم.

قیمت آپارتمان دوخوابه در اسلامشهر با متراژ 88 در آگهی دیگری دو میلیارد و 400 میلیون تومان نوشته شده است. به این ترتیب قیمت هر متر از این خانه که سال 90 ساخته شده، 27 میلیون و تقریبا 200 هزار تومان محاسبه شده است. آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات این خانه هستند که فروشنده به بازسازی و سرامیک های تازه و چیز هایی مثل سرویس فرنگی هم در قسمت توضیحات آگهی اضافه کرده است.

آپارتمان دوخوابه دیگری را در اسلامشهر بین فایل های تازه با قیمت متری 36 میلیون تومان پیدا می کنیم. این یکی هم نوساز است و علاوه براینکه به نام فول امکانات آگهی شده، فروشنده در آگهی متریال درجه یک، مشاعات فول سنگ و نهایتا عبارت کلیدنخورده اشاره کرده است و رقم 36 میلیونی آن حداقل بین آگهی های فعلی یکی از گران ترین گزینه هاست. به این ترتیب قیمت کل آپارتمان به خاطر اینکه 96 متری است، به حدود سه میلیارد و 456 میلیون تومان می رسد. آپارتمان 130 متری را حدود چهار میلیارد تومان آگهی کرده اند. با یک تقسیم به عدد 31 میلیون تومان به عنوان قیمت پیشنهادی فروشنده برای هر متر می رسیم و قیمت کل آن، دقیقا چهار میلیون و 30 میلیون تومان می شود. آسانسور، انباری و پارکینگ جزو مهمترین امکانات این آپارتمان به حساب می آیند و این یکی هم نوساز است.

تازه ترین ارقام پیشنهادی در بازار مسکن اسلامهر

متراژ

عمر بنا

مهمترین امکانات

قیمت پیشنهادی

قیمت هرمتر

50 متر

9 سال

انباری

یک میلیارد تومان

20 میلیون تومان

64 متر

هفت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 600 میلیون

25 میلیون تومان

68 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 904 میلیون

28 میلیون تومان

88 متر

11 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و 400 میلیون

27.2 میلیون تومان

96 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و 456 میلیون

36 میلیون تومان

130 متر

نوساز

نوساز

چهار میلیارد و 30 مییون تومان

31 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "قیمت آپارتمان در اسلامشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در اسلامشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید