شادترین خانه روی زمین! دوست دارید اینجا باشید؟

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شادترین خانه روی زمین

در این دنیا چه کسی را پیدا می کنید که دوست نداشته باشد در یک خانه شاد زندگی کند؟ خانه ای که حتی نگاه کردن به در و دیوارش هم حس خوشحالی را در شما زنده کند؟ احتمالا این موضوع تا حالا به فکر خیلی ها رسیده است اینکه چطور می توانند خانه ای بسازند که حس شادی را منتقل کند اما James Rizzi شخصی است که نه تنها به این موضوع فکر کرده، بلکه آن را عملی کرده است. او خانه ای طراحی کرده است که به شادترین خانه روی زمین تبدیل شده است! با خبرنگاران باشید:

شادترین خانه روی زمین! دوست دارید اینجا باشید؟

آلمانی ها اصولا انسانهای منظمی هستند و همین فکر منظمشان به آن ها کمک می کند تا در همه کارها بتوانند خلاق باشند. خانه ای که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، خانه شاد ریزی (Happy Rizzi House) نام دارد، شادترین خانه دنیا که در کشور آلمان ساخته شده است و وقتی صحبت از شادی می شود منظور ترکیب و ظاهر خانه است. جمیز با ترکیب کارتون و هنرهای دستی، فرم ویژه و منحصر بفردی در معماری ایجاد کرد.

این ساختمان که از طریق کنراد کلوزتر (Konrad Kloster) ساخته شده است، یکی از مهم ترین بناهای براونشویگ یکی از شهرهای آلمان است و در منطقه بقایای به جا مانده از دوک های قدیم آلمان ساخته شده است. ممطئنا خانه ریز، شادترین خانه روی زمین است که هم بزرگسالان و هم بچه ها با دیدن آن عاشقش می شوند و برای هر سنی مجذوب کننده است، این خانه به یکی از جاذبه های گردشگری آلمان تبدیل شده است.

از آنجایی که این خانه در یک محله قدیمی براونشویگ ساخته شده است، تضاد جالبی با ساختمان های اطرافش دارد و در همان لحظات اول ورود به منطقه، اولین ساختمانی که جلب نظر می کند، این ساختمان است و دلیل آن هم ظاهر متفاوتی است که دارد.

البته که در حال حاضر هیچ کسی در این خانه زندگی نمی کند اما سال های قبل به عنوان اداره ای دولتی کاربری داشت، اما شادی و خوشحالی کارکنانی که در این اداره کار می کرده اند کاملا قابل تصور است. در حال حاضر شایعه هایی جود دارد که قرار است این خانه به موزه و رستوران ریزی تبدیل شود اما در حد شایعه است.

چه کسی دلش نمی خواهد در یک خانه شاد زندگی کند؟

منبع: الی گشت

به "شادترین خانه روی زمین! دوست دارید اینجا باشید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادترین خانه روی زمین! دوست دارید اینجا باشید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید