6 جاذبه توریستی ناشناخته در شهرهای معروف

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مکان های تازه را در جاهایی که همه می شناسند، کشف کنید. در همه شهرها جاهایی هست که فقط افراد محلی می شناسند، در این مقاله سعی شده چنین مکان هایی را به شما معرفی کنیم تا مثل یک بومی از سفرتان لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید.

6 جاذبه توریستی ناشناخته در شهرهای معروف

برلین

برلین غربی، جایی که زمانی نه چندان دور بخشی از آلمان غربی در دل آلمان شرقی محسوب می شد، دوباره سر و صدا به پا کرده است. این جذابیت دوباره را مدیون مرکز خرید جدیدی به نام لباس شنا است. مرکز خریدی جالب پر از مارک های محلی، شعبه ای ازهتل های ساعت 25 با رستوران نِنی در تراس طبقه آخر و کافه ای به نام میمون که همه اینها بلندترین زمان انتظار را برای رزرو میز دارند.

روز نهم نوامبر2015 مصادف با 25امین سالگرد فرو ریختن دیوار برلین مردم می توانستند مراسم را در حالی که در3 رستوران مختلف نزدیک محل سابق دیوار غذا می خورند، دنبال کنند.

سن لوسیا (Saint Lucia)

هتل کوه جید در ساحل جنوب شرقی سانتا لوچیا در کارائیب رو به کوه های فوق العاده زیبای پیتون واقع شده است. 5 تا از 29 سوئیت این مجموعه دارای استخر خصوصی است که زیبایی آن حتی رغبت رفتن به ساحل را از شما خواهد گرفت. در ساحل کناری هتل، ساحل شکر جایی که 7خانه درختی برای آرامش تان در نظر گرفته شده، می توانید خودتان را با یک ماساژ استثنایی غافلگیر کنید.

آرژانتین و شیلی

پیشنهادهایمان را به مرکز های این دو کشور محدود می کنیم؛ چند توصیه کوتاه برای وقت ناهار:

بوینوس آیرس

در مونزرات، گونزالو آرامبورو برداشت شخصی خودش را از سبک آشپزی نوین و ترکیب آن با آشپزی سنتی به صورت غذاهایی مثل گنوکی (نوعی از ماکارونی که در آن معمولا به جای آرد از سیب زمینی استفاده می شود) با گوشت کبابی ارائه می دهد. در رستوران سوکر شما می توانید از منوهای بین المللی سرآشپز فرناندو تروکا لذت ببرید.

سانتیاگو، شیلی

بُراگو گل سر سبد رستوران های شهری است که به تازگی ریشه های آشپزی خودش را جشن می گیرد. سرآشپز رودولفو گازمن مواد اولیه محلی مثل صدف، انواع قارچ، سبزیجات و گُل های کوهستانی را تبدیل به شاهکارهایی قابل خوردن می کند. 99 هم رستورانی دیگر است با روحیه ای جوان و متفاوت که در کنار منوی سه گانه کلدو نباید آن را از دست داد.

پترا، اردن

شما باید قدم به قدم رد پای پیشینیان را بین دره های باریک دنبال کنید تا به محل گنج بزرگ برسید که با دست از دل صخره های ماسه ای تراشیده شده است. در کنار آن بسکمک از دیدنی های ارزشمند دیگری از جمله خانه های غارمانند هم هست. صومعه ای بسیار بزرگ با ستون هایی تاثیرگذار هم در بالای قله خودنمائی می کنند. (شیب تپه کاملا تند است طوری که استخدام یک اسب یا خر کمک بزرگی برایتان خواهد بود). راهنمایی ما: صبح خیلی زودشروع کنید تا حرارت بعد از ظهر خیلی آزاردهنده نباشد؛ استفاده از راهنمایی که می تواند معماری پترا و تاریخ مرموزش را برایتان توضیح دهد، بازدیدتان را به مراتب جالب تر خواهد کرد. اقامت در مون پیک در پترا، با استخر و مکان های دل چسبش که در نزدیکی ورودی اصلی واقع شده است، توصیه می کنیم.

پاریس

موزه های کوچکتر شهر پاریس معمولا بسیار آرام تر و شاعرانه تر هستند. در فاصله یک پیاده روی کوتاه از باغ لوکزامبرگ موزه مایلول را پیدا خواهید کرد که از طریق دینا ویرنی پایه گذاری شده و نامه ای عاشقانه به این هنرمند است. شما در این موزه می توانید از آثار هنرمندانی مثل هنری ماتیس و پل گوگین بازدید کنید. باغ های موزه رودین هم احساس آرامش و دوستی را برایتان به ارمغان می آورند و دقیقا در نزدیکی رستوران آلن پاسارد واقع شده که می توانید غذاهایی تولید شده از مزرعه خودش را در آن تجربه کنید. موزه ژاکمار-آندره هم که در ویلایی از قرن 19 ام بنا شده، شامل کارهایی هنری از بوتیچلی تا بوشر است.

منبع: تایم

منبع: کجارو

به "6 جاذبه توریستی ناشناخته در شهرهای معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 جاذبه توریستی ناشناخته در شهرهای معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید