سنتکام: رویکرد دولت بایدن در قبال عربستان فعلا تعیین نیست

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از دیفنس وان، کنت مک کنزی رئیس واحد تروریستی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)، مدعی است پنتاگون هنوز به طور دقیق نمی داند که رویکرد سیاسی دولت جو بایدن دموکرات در قبال عربستان سعودی، چه خواهد بود.

سنتکام: رویکرد دولت بایدن در قبال عربستان فعلا تعیین نیست

وی در این باره اضافه نمود: فکر می کنم که تیم بایدن به دنبال ارزیابی این رابطه است ولی این کار یک شبه اتفاق نمی افتد. انتظار داریم که بررسی زمان کوتاهی را به خود اختصاص دهد.

مک کنزی در ادامه مدعی شد: حوزه کاری من، روابط ارتش با ارتش است. ما برای حفظ آن، فارغ از آنچه که در سطح سیاسی رخ می دهد، تلاش می کنیم. مؤلفه نظامی در خدمت سیاست است، پس ما کاملا به هرچیزی که سیاست معین کند، پاسخگو هستیم.

وی در ادامه ادعاهای خود تلاش کرد تا بار اتهامات عربستان در بحران یمن را کم کند؛ به همین دلیل، مدعی شد که ریاض مایل به خاتمه دادن درگیری است حال آنکه انصارالله یمن برای توافق آماده نیست.

اظهارات این مقام پنتاگون در حالی ایراد شد که آمریکا به رغم همه ادعاهای حقوق بشری که دارد، همچنان به حمایت نظامی از متجاوزان سعودی ادامه می دهد و دولت بایدن نیز تا به امروز قدمی برای تغییر این فرایند برنداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سنتکام: رویکرد دولت بایدن در قبال عربستان فعلا تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنتکام: رویکرد دولت بایدن در قبال عربستان فعلا تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید