سامانه یکپارچه برای فروش خودرو باز شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: شرکت کرمان موتور برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، خودرویی به آن ها تعلق نگرفته امکان ثبت نام را فراهم نموده است.

سامانه یکپارچه برای فروش خودرو باز شد

به گزارش تسنیم، مهدی تقدسی در خصوص طرح نو فروش شرکت کرمان موتور اظهار کرد: این شرکت برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، خودرویی به آن ها تعلق نگرفته امکان ثبت نام را فراهم نموده است.

وی اضافه نمود: نکته قابل توجه اینجا این طرح فروش فقط شامل سه درصد از افراد ثبت نام نماینده در مرحله دوم سامانه یکپارچه که خودرویی به آن ها تعلق نگرفته و در فهرست انتخابی آن ها یکی از محصولات کرمان موتور بوده است می گردد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، تاکید نمود: همچنان فروش خودرو خارج از سامانه امکان پذیر نیست و شرکت ها باید در چارچوب سامانه نسبت به فروش خودرو اقدام نمایند.

به گفته تقدسی، در خصوص سایر محصولات هم سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی، برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم عرضه، خودرویی به آن ها تعلق نگرفت، در شهریور سال جاری حتما باز می گردد و این متقاضیان می توانند در آن مرحله از بین خودرو هایی که عرضه می گردد، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

منبع: فرارو

به "سامانه یکپارچه برای فروش خودرو باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه یکپارچه برای فروش خودرو باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید