زندگی خود را پس بگیرید و به عزیزانتان یاری کنید!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مسعود آهوان مترجم کتاب راهنمای خانواده برای غلبه بر اختلال وسواسی اجباری در گفت وگو با خبرنگاران درباره این اثر شرح داد: این کتاب برای یاری به افراد وسواسی است که خانواده خود را کنارشان داشته باشند. برای اولین بار یک متخصص حوزه وسواس به این مهم توجه نموده چون متأسفانه گاهی رفتارهای خانواده فرد وسواسی در تداوم و یا حذف رفتارهای وسواسی تأثیرگذار است. در این کتاب خیلی عالی به این مهم پرداخته شده است.

زندگی خود را پس بگیرید و به عزیزانتان یاری کنید!

او ادامه داد: این یک کتاب جامع است در خصوص اینکه چطور می تواند خانواده در کنار فرد وسواسی به صورت مفید قرار بگیرد. این کتاب نکاتی عالی برای اینکه متخصصان بتوانند از آن استفاده نمایند را در اختیار مخاطب می گذارد. بعلاوه راهبردهای عالی برای اینکه خانواده های فرد وسواسی بتوانند از آن استفاده نمایند عرضه می نماید پس هم برای متخصصان کارایی دارد هم برای عموم.

آهوان با اشاره به اینکه این کتاب هدایت بسیار ساده و روان است که می تواند به عموم مردم یاری نماینده باشد یادآور شد: با توجه به تجربه سال ها کار با افراد وسواسی، این خلا در درمان وسواس احساس می شد که هدایت برای یاری به خانواده ها وجود نداشت این اثر این خلأ را از بین برده است لذا ترجمه این اثر امری ضروری از دیدگاه ما تلقی می شد. نویسنده کتاب ابراموییتز یک متخصص ناب در حوزه وسواس است و این کتاب هدایت عالی برای یاری به عموم مردم و متخصصان است.

کتاب راهنمای خانواده برای غلبه بر اختلال وسواسی-اجباری زندگی خود را پس بگیرید و به عزیزانتان یاری کنید نوشته جاناتان اس. آبراموویتز به ترجمه مسعود آهوان و مصطفی خانزاده از سوی انتشارات ارجمند منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "زندگی خود را پس بگیرید و به عزیزانتان یاری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی خود را پس بگیرید و به عزیزانتان یاری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید