رندرهای رسمی پوکو F4 GT را ببینید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ساعاتی قبل رندرهای رسمی گوشی پوکو F4 GT منتشر شد که در این رندرها می توانیم تمام جزئیات ظاهری این گوشی را به خوبی مشاهده کنیم. برای یادآوری باید بگوییم که پوکو یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود که طی چند سال گذشته به لطف عرضه گوشی های ارزان قیمت مجذوب کننده توانسته طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کند. با توجه به اینکه ردمی هم یکی دیگر از زیرمجموعه های شیائومی است، معمولا بسیاری از گوشی های ردمی با کمی تغییر به عنوان گوشی های پوکو راهی بازارهای مختلفی می شوند.

رندرهای رسمی پوکو F4 GT را ببینید

همان طور که احتمالا می دانید، پوکو F4 GT در حقیقت نسخه جهانی ردمی K50 گیمینگ است که چند ماه قبل راهی بازار چین شد. به همین علت این گوشی به غیر از سخت افزاری، از نظر ظاهری هم تفاوت خاصی با ردمی K50 گیمینگ ندارد. با توجه به اینکه پوکو F4 GT یک گوشی گیمینگ به شمار میرود، از بدنه بسیار جذابی بهره می برد. در پنل پشتی آن شاهد ماژول دوربین زیبایی هستیم که سه دوربین در آن واقع شده است. دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی هم انجام وظیفه می کنند. در سمت راست این ماژول هم فلش تعبیه شده است.

در پنل جلویی شاهد نمایشگر 6.67 اینچی اولد هستیم که از رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 بهره می برد. بر روی این نمایشگر شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده که می تواند دوام نمایشگر را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 است که با وجود اینکه جدیدترین تراشه پرچم دار کوالکام محسوب می شود، ولی طی ماه های گذشته با حاشیه های زیادی روبه رو شده است. به طور مشخص کارشناسان بر این باور هستند که این تراشه بیش از حد داغ می شود که البته به نظر می رسد مسائل خطوط تولید سامسونگ در زمینه بروز این مشکل نقش مهمی را ایفا می کنند. به همین علت کوالکام تصمیم گرفته ساخت مدل پلاس این تراشه را به شرکت تایوانی TSMC واگذار کند. اما در هر صورت نمی توانیم قدرت بالای اسنپدراگون 8 نسل 1 را کتمان کنیم که برای یک گوشی گیمینگ اهمیت بسیار زیادی دارد.

در رابطه با قیمت این گوشی هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است. ولی در همین زمینه می توانیم به ردمی K50 گیمینگ اشاره کنیم که با قیمت پایه 520 دلاری راهی بازار چین شده است. با توجه به اینکه گوشی های شیائومی با قیمت بالاتری راهی بازارهای جهانی می شوند، باید ببینیم این شرکت برای پوکو F4 GT چه قیمتی را در نظر گرفته است. از طرف دیگر، اگرچه این گوشی ردمی از حداکثر رم 12 گیگابایتی بهره می برد، ولی هنوز مشخص نیست که آیا گوشی گیمینگ پوکو هم از 12 گیگابایت رم بهره می برد یا نه.

بنابراین ممکن است پوکو F4 GT با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. روی هم رفته با توجه به گزارش ها و تصاویر منتشر شده، مهم ترین تفاوت این گوشی با ردمی K50 گیمینگ این است که گوشی پوکو در رنگ زرد هم عرضه می شود و در ضمنً بر روی MIUI 13 هم لانچر پوکو واقع شده است.

انرژی این گوشی از طرف باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در عرض فقط 17 دقیقه می تواند به طور کامل شارژ شود. بر اساس اعلام شیائومی، این گوشی فقط دو روز دیگر در تاریخ 6 اردیبهشت رسما معرفی می شود و با توجه به اینکه تمام ویژگی های آن فاش شده، در مراسم رونمایی فقط چشم انتظار ارائه قیمت این گوشی خواهیم بود. طبق گزارش های منتشر شده، در این رویداد از ساعت هوشمند و هدفون بی سیم پوکو هم رونمایی می شود.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای رسمی پوکو F4 GT را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی پوکو F4 GT را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید