رشد جمعیت و فرزندآوری یکی از دغدغه های دوستداران ایران است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شیرآوژن یکی از دغدغه های دوستداران ایران و تمدن ایرانی را رشد جمعیت و فرزندآوری دانست و گفت: اگر این مهم تحقق نیابد معضل تمدنی و تاریخ تمدنی و بحران سالمندی روی خواهد داد که علاج آن در آن مقطع نیست بنابراین باید به فکر بود.

رشد جمعیت و فرزندآوری یکی از دغدغه های دوستداران ایران است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آمیتیس تک، عباس شیرآوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در آیین معارفه و تکریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به قرار گفتن در آستانه ورود به قرن 15 اظهار کرد: کشور در سال های شروع گام دوم انقلاب هم قرار گرفته است.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح نحوه شکل گیری دانشگاه از یک دانشکده و توسعه آن اضافه کرد: باید برای توسعه و بهبود ارائه خدمات در این دانشگاه همت و کوشش بیشتر و مدیریت جهادی اعمال گردد.

وی با تاکید بر آماده شدن شرایط برای ارائه خدمات به مردم توضیح داد: با اعمال مدیریت جهادی می توان تحول جدی در عرصه خدمات را به وجود آورد.

شیراوژن ایجاد اعتماد بین مردم و دولت و دانشگاه علوم پزشکی را از آرمان ها دانست و گفت: تحقق این هدف احتیاجمند برنامه ریزی واقع گرایانه است.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایفای نقش در کاهش رنج بیمار را از منظره های آینده برای این وزارتخانه دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید طوری برنامه ریزی و عمل کند که بیماران کمترین دغدغه را به هنگام مراجعه به مراکز درمانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه عناصر دانشگاه باید توجه نمایند که مجموعه رفتار و عملکرد و تعامل در شکل گیری فرهنگ دانشگاه موثر است، اضافه کرد: یادمان باشد که دانشجو در محیط دانشگاهی از عوامل محیطی و انسانی تاثیر می گیرد پس اگر دلسوزانه به امور بیماران پرداخته گردد دانشجویان نیز به همین دلیل گام بر برخواهند داشت.

شیراوژن یکی از دغدغه های دوستداران ایران و تمدن ایرانی را رشد جمعیت و فرزندآوری دانست و ادامه داد اگر این مهم تحقق نیابد معضل تمدنی تاریخ تمدنی و بحران سالمندی روی خواهد داد که علاج آن در آن مقطع نیست بنابراین باید به فکر بود.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از همه افرادی که در کنترل کرونا به عنوان مدیر بحران در دو سال گذشته کوشش کردند از جمله رئیس سابق علوم پزشکی استان زنجان توضیح داد: رئیس نو هم باید به صورت ویژه تر در این امر کوشش نموده و همت کند.

وی با بیان اینکه تقویت سیستم بهداشتی عزم ملی مسؤولان را احتیاج دارد، ادامه داد: باید متوجه بود که توجه به این مهم از بروز بحران های درمانی در آینده خواهد کاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رشد جمعیت و فرزندآوری یکی از دغدغه های دوستداران ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد جمعیت و فرزندآوری یکی از دغدغه های دوستداران ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید