ربات های چهارچرخ ال جی مسئول نظارت و امنیت شدند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ال جی الکترونیکس یک راهکار مدیریتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای هتل ها و استراحتگاه ها را به نمایش گذاشت که از یک ربات چهار چرخ برای نظارت بر امکانات استفاده می نماید.

ربات های چهارچرخ ال جی مسئول نظارت و امنیت شدند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از وب سایت رسمی ال جی، ال جی الکترونیکس در بیانیه ای در اول دسامبر اظهار داشت که این شرکت، یک راه چاره مدیریتی را که شامل ربات چهارچرخ می گردد در کونجیام ریزورت جنوب شرقی سئول استفاده نموده است.

مدیر استراحتگاه می تواند بر امکانات نظارت داشته باشد و با استفاده از ربات خودران به بازدیدنمایندگان یاری کند. در حالت بیکار، ربات در اطراف استراحتگاه پرسه می زند و آنالیز می نماید که آیا مسئله ای وجود دارد یا خیر.

این راه چاره مدیریتی بعلاوه دارای فناوری 5G، رانندگی اتوماتیک و هویت غیرمتمرکز (DID) است. DID یک سیستم شناسایی مبتنی بر بلاک چین است که می تواند هویت های دیجیتال منحصربه فردی را برای آیتم های فردی فراوری و ارائه دهد. بلاک چین یک سرویس دفتر کل مجازی است که عملا غیرقابل هک در نظر گرفته می گردد. برای جلوگیری از جعل یا تغییر داده های جمع آوری شده به وسیله ربات، ال جی فناوری DID را برای دادن شماره های شناسایی منحصربه فرد به تأسیسات استفاده کرد.

ال جی گفت که این شرکت راه چاره مدیریت هتل و استراحتگاه را برای آماده شدن برای تقاضا های بازار آینده به وسیله مشتریانی که مایل به مدیریت کارآمد تجارت خود با استفاده از راه چاره های هوش مصنوعی و ربات هستند، ایجاد نموده است.

ال جی ربات های خدماتی مستقل مختلفی را در بسیاری از مراکز از جمله هتل ها، بیمارستان ها و فروشگاه های بزرگ مستقر نموده است. در اکتبر 2020، این شرکت دو ربات را به کار گرفت که می توانند کار های تکراری را در دو بیمارستان انجام دهند. این ربات ها می توانند تا 15 کیلوگرم (33 پوند) را در محفظه خود حمل نمایند. یکی دیگر از ربات های خدمات مستقل ال جی برای هدایت بازدیدنمایندگان در مؤسسه آموزشی سئول استفاده می گردد.

منبع: انتخاب

به "ربات های چهارچرخ ال جی مسئول نظارت و امنیت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات های چهارچرخ ال جی مسئول نظارت و امنیت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید