راهنمای خرید درب ضد سرقت و دزدگیر امنیتی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، درب ضد سرقت، دری است که امکان ورود غیرمجاز به داخل خانه را کاهش می دهد. در واقع، وجود یک ورقه فلزی بین دو لایه روکش های درب، بعلاوه یک اسکلت فلزی، این قابلیت را فراهم می نماید.

راهنمای خرید درب ضد سرقت و دزدگیر امنیتی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، هنگام خرید درب ضد سرقت ، متوجه خواهیم شد که دارای انواع مختلفی و در بازار ایران عموما شامل سه دسته اصلی ترک، چینی و ایرانی است.

قیمت درب ضد سرقت این تفاوت را ایجاد می نماید که البته قیمت از کیفیت نشات می گیرد. در میان این انواع، مدل ترک هم ازنظر کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار گرفته است. درواقع، در میان محصولات ترکی باید در پی درب ضد سرقت لوکس باشیم. البته درب ضد سرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است اما قیمت کمی پایین تری دارد.

و اگر در پی درب ضدسرقت مقرون به صرفه باشیم، مدل چینی از همه به صرفه تر است که البته این موضوع کیفیت آن را نفی نمی نماید. چراکه کیفیت درب ضد سرقت به عوامل دیگری هم بستگی دارد؛

استحکام و مقاومت درب

درب های ضدسرقت ساخته شده از چوب یا فلز برترین نوع درب ضدسرقت به شمار می فرایند اما در صورتی که قفلی که بر روی درب ضد سرقت فلزی استفاده میگردد در حال ارتقا یابد قفل روی آن هم باید قویتر گردد.

مقاومت لولا

هر درب ضد سرقت فلزی ایمن نیست، بلکه باید دنبال یک درب فولادی با امنیت بالا باشیم! یعنی دربی که لولای آن قابل تنظیم باشد. این نوع درب ها را می توان به راحتی و با توجه به انعطاف ساختمانی که درب در آن مستقر شده است تنظیم کرد اما لولاهای جوش داده شده این توانایی را ندارند.

سر و صدای اندک

کیفیت درب ضد سرقت خوب از بسته شدن درب معین میگردد. یک درب ضد سرقت باکیفیت که قرار است سال ها مورد استفاده قرار گیرد باید بی سر و صدا و کمی فشار انگشت بسته گردد.

البته هر درب مخصوص مکان مخصوصی است! مثلا درب آکوستیک مخصوص مکان هایی است که بسیار امنیتی هستند و هیچ چیزی نباید به بیرون آن ها راه پیدا کند. یا مثلا از درب ضد حریق می توان در شرکت هایی که بیشتر کارشان با کاغذ است استفاده کرد زیرا این درب ها همانطور که از اسمشان معلوم است ضد آتش هستند.

تامین امنیت یک مکان خاص، علاوه بر درب ضد سرقت به لوازم دیگری همانند دزدگیر امنیتی ، جی پی اس و … نیز وابسته است. از این رو، در ادامه چند فروشگاه، برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت و حتی ردیاب خودرو و ردیاب شخصی معرفی می شوند؛ بعلاوه قیمت انواع درب ضدسرقت مقرون به صرفه و … را می توان روی سایت این فروشگاه ها مشاهده کرد؛

راسان درب

قیمت درب ضد سرقت اصل در مراکز فروش بسیار بهتر از فروشگاه های متفرقه است، علاوه بر آن، خرید از این مراکز بسیار راحت تر انجام می پذیرد. راسان درب یکی از مراکز فروش معتبر درب ضد سرقت در ایران است که انواع درب داخلی و درب ضد سرقت را به فراوری می رساند.

اتحاد درب

گروه اتحاد درب، یک گزینه خوب برای ساکنین تهران است. این مجموعه با کادری مجرب و گردهمایی نصابان با تجربه، سریع و منظم این تضمین را می دهد که برترین درب ضد سرقت را با توجه به بودجه و موقعیت منزل پیشنهاد نموده و برای نصب آن اقدام می نماید.

سنا درب

سنا درب یک فراوری کننده درب ضد سرقت ایرانی است که برترین انواع درب ضد سرقت را به فروش می رساند. این مجموعه محصولات را به سراسر ایران ارسال می نماید به طوری که ارسال در تهران رایگان و در شهرستان ها با 50 درصد تخفیف انجام می گیرد.

جی پی اس خودرو

شرکت جی پی اس خودرو با بیش از 10 سال تجربه و تکیه بر فناوری های روز جهان درسه حوزه فروش و خدمات انواع ردیاب خودرو ، جی پی اس آهنربایی و شخصی در ارائه خدمات به عموم مشتریان فعال بوده است. بعلاوه این شرکت با بهره گیری از کادر مهندسی و تکنسین های مجرب، آماده ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات خود است.

منبع: همگردی

به "راهنمای خرید درب ضد سرقت و دزدگیر امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید درب ضد سرقت و دزدگیر امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید