دستور کار نشست مجازی پوتین و شی گسترده است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در جمع خبرنگاران و با اشاره به ملاقات مجازی پیش رو بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و شی جینپینگ همتای چینی وی، گفت که این ملاقات از نظر زمانی طولانی خواهد بود و دستور کار گسترده ای را پوشش می دهد.

دستور کار نشست مجازی پوتین و شی گسترده است

پسکوف در این باره گفت: نشست روسیه-چین فردا برگزار خواهد شد. این نشست، ویدئو کنفرانسی بین رئیس جمهور پوتین و رئیس جمهور شی است که مذاکرات مهمی را در بر می گیرد.

سخنگوی کرملین بعلاوه با اشاره به این مطلب که ارتباطات بین روسای جمهور دو کشور همیشه عمیق است، اضافه کرد: بعلاوه انتظار داریم که این تماس از نظر زمانی بسیار طولانی باشد و یک دستور کار بسیار گسترده را پوشش دهد.

وی در ادامه بیان کرد که در مقایسه با نشست مجازی بین ولادیمیر پوتین و جو بایدن همتای آمریکایی وی که در 7 دسامبر (16 آذر) برگزار گردید، بخش اول گفتگوی بین رهبران روسیه و چین برای رسانه ها باز خواهد بود و بخش اول سخنان هر دو طرف پخش خواهد شد.

سخنگوی کرملین به وبلاگ آمیتیس تک گفت: شما قادر خواهید بود که آنها را ببینید و بشنوید.

پسکوف بعلاوه گفت که یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور روسیه در امور بین الملل، پس از ملاقات مذکور، یک نشست خبری برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستور کار نشست مجازی پوتین و شی گسترده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور کار نشست مجازی پوتین و شی گسترده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید