در موزه علوم و فناوری چه خبر است؟!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، حمید نصیری نژاد از فعالان رسانه ای در کانال شبکه اجتماعی خود گزارشی از بازدید خود از موزه علوم و فناوری داده که آشفتگی این موزه را به تصویر می کشد.

در موزه علوم و فناوری چه خبر است؟!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک حمید نصیری نژاد از وبلاگ آمیتیس تک و فعالان رسانه ای شناخته شده کشور در کانال شبکه اجتماعی خود - روزنوشت - گزارش کوتاهی از بازدید خود از موزه علوم و فناوری منتشر نموده است که نشان دهنده شرایط نابسامان این موزه است. وی در گزارش خود آورده است:

دیروز با دوستان برای غذا خوردن رفتیم خیابون سی تیر. من پیشنهاد کردم بریم و موزه ملی علوم و فناوری رو ببینیم. اونا هم قبول کردن.

وارد که شدیم، فروشنده بلیت گفت: طبقه همکف، موزه چاپ هست که اتفاقا بازدید از اون رایگانه.

وارد اونجا شدیم، تقریبا همه چراغ ها خاموش بود! توی نیم ساعتی که اونجا رو بازدید کردیم، هیچ کس سراغ ما نیومد که حداقل دو کلمه شرح بده! چراغ ها رو روشن کردیم، خودمون بازدید کردیم، چراغ ها رو دوباره خاموش کردیم و خواستیم از در بیایم بیرون که دیدیم در قفله!

چون موقع ورود دیدم کسی توی محوطه نیست، دنبال یه راه حل گشتم. شانس آوردم که رسید کاغذی خرید بلیت رو دور ننداخته بودم. از روی همون شماره تلفن رو برداشتم و زنگ زدم. همون آقای بلیت فروش، گوشی رو برداشت و جریان رو شنید و اومد در رو باز کرد. عذرخواهی کرد و کمی شرح داد که اینجا مربوط به ما نیست و دوستان این بخش رفتن ناهار و ... .

به طبقه بالا رفتیم که در واقع موزه علوم و فناوریه. دو تا خانم اونجا بودن که تا ما رو دیدین رفتن دنبال کار خودشون!

ما کمی توی محوطه موزه قدم زدیم و سعی کردیم از نوشته های کنار آثار، با اونها آشنا بشیم!

من چون قبلا به این موزه رفته بودم، می دونستم که مجذوب کننده ترین بخش موزه، قسمت نور هست. برای دوستان شرح دادم که این قسمت خیلی مجذوب کننده و لذت بخشه. وارد اونجا که شدیم، دیدیم کاملا تاریکه! آقایی که اونجا بود شرح داد که محوطه در حال بازسازیه و برای همین فعلا تعطیله!

وارد بخش فیزیک شدیم که اونم می تونست جالب باشه. دو نفر هی اومدن و رفتن و توی اتاقی که ما بودیم سرک کشیدن! انگار منتظر بودن ما زودتر از اونجا بریم. من کمی برای بچه ها شرح دادم که این دستگاه ها چطور کار می کنن. یه آقایی پیداش شد و ازش شرح خواستیم. گفت متاسفانه این دستگاه و اون دستگاه و اون یکی دستگاه خرابن!

خلاصه زحمت رو کم کردیم. وقتمون تلف شد و برگشتیم.

منبع: همگردی

به "در موزه علوم و فناوری چه خبر است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در موزه علوم و فناوری چه خبر است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید