در رفتار مدیران نساجی صداقت ندیدم، کادر فنی ام تغییراتی خواهد داشت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، محمود فکری بازیکن و کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با امضا قراردادی دو ساله راهنمایی آبی پوشان را برعهده گرفت. او در حالی سرمربی استقلال شد که با نساجی مازندران قرارداد داشت و هر چند از مسئولیتش استعفا کرد اما باید به شکایتی که باشگاه مازندرانی از وی نموده پاسخ بدهد.

در رفتار مدیران نساجی صداقت ندیدم، کادر فنی ام تغییراتی خواهد داشت

محمود فکری صبح امروز آدینه در خصوص حضورش در این تیم گفت: من از روز اولی که با مدیریت نساجی صحبت کردم بعد از عقد قرارداد با من طوری صحبت کردند که اگر قرار باشد به استقلال بروی همه جوره به من یاری خواهند کرد چرا که خود آنها هم استقلالی هستند.

وی ادامه داد: بعد از انتها بازیها گزینه های زیادی برای سرمربیگری استقلال مطرح شد که بعد از منتفی شدن حضور استراماچونی و نوری بنده گزینه شدم. بعد از صحبت هایی که با من داشتند از طرف استقلال، من با مدیران نساجی صحبت کردم که آنها هم استقبال کردند. آنها هم گفتند حتی اگر استقلال با شما به توافق رسید ما خودمان زمینه رفتنت را فراهم می کنیم.

فکری ادامه داد: بعد از این که کار من با استقلال به مراحل نهایی رسید مدیران نساجی گفتند که هنوز استقلالی ها با ما صحبت نکردند. بعد هم با هم صحبت کردند که نساجی گفته بود فوتبال حرفه ای است و کار مالی است و باید باشگاه استقلال فلان مبلغ را بپردازد. که استقلالی ها عنوان نموده بودند که در شرایط فعلی نمی توانند این پول را بدهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: وقتی که مدیران نساجی این رفتار را داشتند من تصمیم گرفتم استعفا کنم چرا که در این شرایط نمی توانستم فصل بعد سرمربی نساجی باشم. گفتم حتی اگر سرمربی استقلال نشدم می روم یک فصل در خانه می نشینم چرا که در رفتار مدیران نساجی صداقت ندیدم.

محمود فکری که با برنامه ورزش و مردم تبادل نظر می کرد ادامه داد: مرام و معرفت در فوتبال خیلی مهم است. من هم روی اعتمادی که به مدیران نساجی داشتم قراردادم را نخواندم. شاید اشتباه باشد اما من به آقای امیری و حدادیان اعتماد کردم. تا زمانی که در باشگاه بودم قراردادم را نمی دادند که وقتی رفتم سازمان لیگ یک نسخه آن را گرفتم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران باشگاه نساجی قرارداد و تلفن و آدرس خانه من را پخش کردند که اصلا کار اخلاقی نبود. یکی از بزرگترین ایرادهای من این است که با تمام وجودم کار می کنم اما اگر دروغگویی باشد و صداقت وجود نداشته باشد یک لحظه هم نمی توانم کار کنم. این اتفاق در نساجی رخ داد.

فکری در خصوص دستیارانش گفت: باشگاه نساجی با همکاران من صحبت نموده و احتمالا تغییراتی در کادر فنی بنده صورت خواهد گرفت. آقایان مرفاوی و دین محمدی هستند و آقای برهانی هم اضافه خواهند شد. یک مربی دروازه بان ها هم اضافه خواهیم کرد که احتمالا سعید عزیزان خواهند بود اگر جایی قرارداد نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص جذب بازیکنان جدید هم گفت: هر چند بازیکنان بسیار خوبی داریم اما باید چند بازیکن دیگر را به تیم اضافه کنیم که در روزهای آینده در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در رفتار مدیران نساجی صداقت ندیدم، کادر فنی ام تغییراتی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رفتار مدیران نساجی صداقت ندیدم، کادر فنی ام تغییراتی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید