دانش آموزان زرندی زباله های پارک شهید را جمع آوری کردند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، جمعی از دانش آموزان دوستدار طبیعت زرند در یک حرکت نمادین زباله های اطراف پارک شهید را با در دست داشتن کیسه های زباله جمع آوری کردند.

دانش آموزان زرندی زباله های پارک شهید را جمع آوری کردند

حسن جعفری کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش زرند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ آمیتیس تک از کرمان، گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی جمعی از دانش آموزان رشته تربیت بدنی مدرسه شهید هادی شهرستان زرند در اقدامی نمادین و فرهنگی زباله های اطراف پارک شهید و هنرستان محل تحصیل خود راجمع آوری کردند.

جعفری اضافه کرد: جمع آوری زباله های اطراف این محل به وسیله دانش آموزان دوستدار محیط زیست می تواند علاوه بر فرهنگسازی در جامعه، قدم موثری در راستای حفاظت از طبیعت پیرامونی باشد.

بعلاوه زهرا محمدرضایی مسئول گروه حامیان محیط زیست زرند در حاشیه این مراسم ضمن ارزشمند دانستن این حرکت دانش آموزان گفت: زباله مهم ترین معضل زیست محیطی محسوب می گردد و همگان باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته و بدنبال راه حل هایی برای حل آن باشند.

محمدرضایی گفت: انجام راه حل هایی برای فراوری کم زباله، تفکیک از مبدا و رها نکردن زباله در محیط می تواند یاری شایانی در برطرف مشکل زباله کند.

این فعال محیط زیستی ضمن تشکر از اداره آموزش پرورش برای این حرکت ارزشمند از همه نهاد ها و اقشار جامعه خواست تا با اقدام های فرهنگی وعملی به حفظ محیط زیست یاری نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانش آموزان زرندی زباله های پارک شهید را جمع آوری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان زرندی زباله های پارک شهید را جمع آوری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید