تمرکز کنیم تیمی حریف ما نمی شود ، سرماخوردگی فرعباسی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از مصاف با هوادار در خصوص این مصاف گفت: بازی فردا مثل همه بازی های لیگ که داریم مشاهده می کنیم بازی سختی است.

تمرکز کنیم تیمی حریف ما نمی شود ، سرماخوردگی فرعباسی

وی افزود: امسال واقعاً لیگ ما لیگ پر فشار و سختی خواهد بود و این نشان می دهد مربی هایی که در حال فعالیت هستند واقعاً مربی های خوبی هستند و توانسته اند تیم های بسیار خوبی را آماده و روانه مسابقات کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: مربیان تیم های خوبی را بستند و آماده کردند و فاصله ها را از یکدیگر کم کردند، این مربیان و به خصوص مربیان جوان تر کمک می کنند که فوتبال به روزتری را از باشگاه های کشور ببینیم.

وی افزود: تیم هوادار بسیار دونده و یکدست است وبا توجه به ثبات کادر فنی تیم خوبی را آقای عنایتی به همراه همکاران بسته و بازی های خوبی را نمایش دادند و به هر حال فراز و نشیب زیاد داشتند و نقاط ضعف نیز دارند که ما در طول هفته زیاد وقت کار کردن روی آنها را نداشتیم و بیشتر ریکاوری کردیم.

تارتار ابراز داشت: با وجود زمانی کم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدواریم بچه ها با تمرکز بالا کار کنند و اشتباهات هفته های گذشته را نداشته باشند، مطمئن هستم اگر تیمی باشیم که اشتباه نداشته باشیم و با تمرکز بازی کنیم هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست دهد.

وی شرح داد: مطمئن هستم و به این بچه ها ایمان دارم و اگر یک مقدار با تمرکز بیشتری از اول تا آخر مسابقه کار کنند هیچ تیمی حریف ما نخواهد بود و مطمئنم هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص داشتن مصدوم در این تیم گفت: فقط حبیب فر عباسی دچار سرماخوردگی است که شرایط آن برای بازی فردا تعیین می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرکز کنیم تیمی حریف ما نمی شود ، سرماخوردگی فرعباسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز کنیم تیمی حریف ما نمی شود ، سرماخوردگی فرعباسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید