تریلر بازی نو Kirby گیم پلی فوق العاده اش را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، در جریان رویداد نینتندو دایرکت، استودیو HAL Laboratory و شرکت نینتندو تریلر و تصاویر جدیدی از بازی کِربی و سرزمین فراموش شده (Kirby and the Forgotten Land) منتشر کرد که یکی از المان های بسیار مجذوب کننده این بازی را برای اولین بار معرفی می نماید.

تریلر بازی نو Kirby گیم پلی فوق العاده اش را نشان می دهد

نینتندو و استودیو HAL Laboratory برای بار دیگر به ما نشان دادند که چه توانایی و تبحری در خلق بازی های پلتفرمر سه بعدی دارند. در سراسر تریلر گیم پلی می توانیم سرگرم کنندگی بازی و ویژگی هایش را ببینیم. اگر با کربی آشنایی داشته باشید، می دانید که این قهرمان صورتی کوچک و دوست داشتنی با توانایی بلعیدن چیزهای مختلف در مقابل هر چیزی قد علم کند. با این حال، در تریلر نو بازی قابلیتی به نام Mouthful Mode را می بینیم که با وجود آن کربی پس از بلعیدن چیزهای مختلف می تواند به مقدار و به شکل آن ها دربیایید.

برای مثال، در تریلر بازی کربی سرزمین فراموش شده، مشاهده می کنیم که کربی اتومبیلی را می بلعد و بعد به شکل آن درمی آید و پس از آن می تواند از آن اتومبیل برای پیمایش در محیط استفاده کند. مثال های دیگر به وضوح در تریلر نشان داده شده اند. این قابلیت کم وبیش شاید شما را به یاد مکانیک اصلی بازی ماریو اودیسه بیندازد. همه این ها در کنار هم به ما نشان می دهد که بازی Kirby and the Forgotten Land احتمالا حرف های زیادی برای گفتن دارد. از آنجایی که این اولین قسمت سه بعدی سری است، می توان گفت ارائه چنین گیم پلی سرگرم کننده ای می تواند بسیار امیدوارکننده باشد.

یکی از نکات جالب دیگری که در تریلر این بازی گفته شد، این است که اگر کربی توانایی های خود را در فروشگاه اسلحه Waddle Dee که در شهر Waddle Dee واقع شده است، توسعه و ارتقاء دهد، ظاهر او هم تغییر می نماید و حتی قدرتمندتر می گردد و همین به او یاری می نماید تا در ماجراجویی اش برای نجات و بازگرداند صلح به این سرزمین مرموز کار راحت تری داشته باشد.

بازی Kirby and the Forgotten Land که به مناسبت سی سالگی این سری بازی قدیمی ساخته شده است، قرار است در تاریخ 5 فروردین 1401 (25 مارس 2022) به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر گردد. توصیه می کنیم که تریلر مجذوب کننده این بازی را از دست ندهید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر بازی نو Kirby گیم پلی فوق العاده اش را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر بازی نو Kirby گیم پلی فوق العاده اش را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید