بلیت 3دلاری برای روز سینما در کانادا

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، در سوم سپتامبر 2022، سینماهای سراسر کانادا روز ملی سینما را با فروش بلیت هایی با قیمت 3 دلار به اضافه مالیات جشن می گیرند.

بلیت 3دلاری برای روز سینما در کانادا

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از narcity، هزاران مجموعه فرهنگی در سراسر آمریکای شمالی وجود خواهد داشت که این تخفیف را ارائه می دهند.

شما می توانید یک بلیت 3 دلاری را در شعبه های شرکت نماینده سینماهایی از جمله Cineplex، Cinema Guzzo، Cinemas Cine Enterprises، Imagine Cinemas، Landmark و Magic Lantern بخرید.

البته فقط غول های صنعت سینمای کانادا نیستند که در این رویداد شرکت می نمایند، بلکه ده ها سینمای کوچکتر در هشت استان هم این طرح را دارند؛ بنابراین می توانید با سینمای محلی تان تماس بگیرید و اطلاعات بگیرید.

این رویداد که به وسیله Movie Theatre Association of Canada و Cinema Foundation ترتیب داده شده است، نه تنها در کانادا بلکه در ایالات متحده هم اجرا می گردد.

اگر ایده ای ندارید که چه چیزی ببینید، فیلم های جالب زیادی هستند که می توانید این آخر هفته تماشا کنید؛ از فیلم های اکشن مثل Top Gun: Maverick and Bullet Train گرفته تا فیلم های ترسناک علمی-تخیلی مثل Nope یا درام افسانه ای hree Thousand Years of Longing.

و اگر نمی خواهید برای تماشا فیلمی با قیمت مناسب تر تا 3 سپتامبر صبر کنید، Cineplex Canada هم در حال حاضر تخفیف هایی دارد که ممکن است به آن علاقه مند باشید.

امروز سینماهای Cineplex تمام اکران های فیلمشان را به قیمت اکران های روز سه شنبه ارائه می دهند. این شامل گران ترین گزینه ث ها مثل DBOX، VIP و موارد دیگر هم می گردد.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا

به "بلیت 3دلاری برای روز سینما در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت 3دلاری برای روز سینما در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید