با سرانجام زمان جابجایی کدام بازیکنان بدون تیم ماندند؟

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، سازمان لیگ زمان جابجایی پیش فصل (تابستانی) لیگ برتر را از تاریخ 20 خرداد تا 8 شهریور 1402 اعلام نموده بود. فرصتی که ساعت 24 شب قبل به سرانجام رسید. با این حال، هنوز تکلیف چند ستاره معین نشده است. بازیکنان در صورتی که تا شب گذشته فسخ قرارداد خود را گرفته باشند، این اجازه را دارند که به عنوان بازیکن آزاد، با تیم جدیدی قرارداد امضا نمایند.

با سرانجام زمان جابجایی کدام بازیکنان بدون تیم ماندند؟

کاپیتان استقلال و سپاهان!

عارف غلامی که 32 روز قبل اعلام نموده بود با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته و استقلال فقط 5 روز برای فسخ آن فرصت دارد، هنوز به طور رسمی تیم تازهش را معرفی ننموده است. محمدرضا حسینی هم دیگری ستاره ای که روز قبل با طرفداران سپاهان خداحافظی کرد و جدایی رسمی اش از این باشگاه را بیان کرد. شنیده شده او احتمالا در اصفهان خواهد ماند و به دیگر تیم این شهر، یعنی ذوب آهن خواهد پیوست.

دو کاپیتان تیم ملی!

دو کاپیتان سابق تیم ملی هم هنوز برای فصل تازه قرارداد نبسته اند. مسعود شجاعی پس از جدایی از طرفدار، بدون تیم مانده. شنیده شده بود که او میخواهد در سایپا به فوتبالش سرانجام دهد، ولی با این تیم لیگ یکی هم قراردادی امضا ننموده است. اشکان دژاگه هم در چند نوبت به فولاد چراغ سبز نشان داده بود، اما فهرست بازیکنان بزرگسال این باشگاه پر شده و اشکان باید سراغ تیم تازهی بگردد.

خارجی فولاد معطل استقلال شد!

جواد نکونام در چند نوبت اعلام نموده بود که روبرتو تورس، بازیکن سابق اوساسونا که خودش به فوتبال ایران آورده بود را برای استقلال می خواهد. با این حال مدیران استقلال نتوانستند او را متقاعد نمایند و تورس احتمالا راهی گل گهر سیرجان خواهد شد. آیاندا پاتوسی هم پس از جدایی از فولاد، تیم تازهش را معرفی ننموده تا همچنان باشگاه های لیگ برتر نیم نگاهی هم به او داشته باشند.

منبع:فوتبال360

منبع: فرارو

به "با سرانجام زمان جابجایی کدام بازیکنان بدون تیم ماندند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سرانجام زمان جابجایی کدام بازیکنان بدون تیم ماندند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید