اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: توجه داشته باشیم که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و محل های عمومی ارائه خدمات به مردم حق الناس است و در صورت عدم اقدام لازم از سوی روسای ادارات برخورد های قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست

علی اکبرعسگری امروز 26مرداد در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا در سلماس بابیان اینکه عدم دریافت کد رهگیری سامانه سلامت توسط بعضی ادارات شهرستان بی هیچ وجه قابل قبول نیست، اضافه کرد: توجه داشته باشیم که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و محل های عمومی ارائه خدمات به مردم حق الناس است و در صورت عدم اقدام لازم از سوی روسای ادارات برخورد های قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیازمند تقویت و احساس مسئولیت هر چه بیشتر اکیپ های بازرسی و نظارت ویژه کرونا در شهرستان هستیم و مدیرانی که ابلاغی در این خصوص دریافت نموده اند حتما باید درایت لازم را داشته باشند تا پروتکل های بهداشتی در مجموعه تحت مدیریت شان و در سطح جامعه رعایت گردد.

عسگری اعلام کرد: عموم جامعه نباید هزینه سهل انگاری بعضی افراد و مسئولین را بدهند؛ چراکه اگر حتی یک شخص یا اداره در این زمینه کم کاری کند زحمات چندین ماهه کادر درمان و مردمی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند، به هدر می دهد.

فرماندار سلماس توضیح داد: برگزاری کنکور نیازمند پشتیبانی همه دستگاه های ذیربط است و باید تمامی تدابیر لازم برای برگزاری کنکور همراه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی خاص این آزمون رعایت گردد تا فرزندانمان بتوانند در کمال سلامتی این امتحان سراسری را سپری نمایند.

وی اظهار داشت: برای برگزاری یا عدم برگزاری مراسمات عزاداری محرم هنوز نامه و دستور العمل خاصی به فرمانداران ابلاغ نشده اما در سطح شهرستان تمامی هماهنگی ها برای رعایت پروتکل های اعلام شده خاص محرم با هیئات عزاداری و مساجد و... در حال اجرا است تا آمادگی لازم را در صورت برگزاری مراسمات داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید