افزایش زمان استوری های اینستاگرام از 15 ثانیه به یک دقیقه

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، اینستاگرام اخیرا تغییرات جدیدی در بخش استوری ها ایجاد نموده است. طبق اعلام این شرکت مدت زمان استوری ها از 15 ثانیه به 60 ثانیه افزایش خواهد یافت. سخنگوی متا اخیرا اعلام نموده است که این شبکه اجتماعی در حال کار بر روی روش هایی برای بهبود تجربه استوری اینستاگرام است.

افزایش زمان استوری های اینستاگرام از 15 ثانیه به یک دقیقه

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از rahnamato، کاربران این شبکه اجتماعی می توانند با استفاده از این قابلیت استوری های کمتری را به اشتراک بگذارند. این قابلیت که با شعار استوری های طولانی تری را مشاهده کنید راه اندازی شد، در ابتدا بر روی چند کاربر مورد آزمایش نهاده شد.

تازهترین به روز رسانی این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا استوری های حداکثر 60 ثانیه ای را به اشتراک بگذارند. با وجود محدودیت 15 ثانیه ای کاربران ناچار بودند تا هر روز ده ها استوری در اینستاگرام خود آپلود نمایند و بینندگان اغلب مجبور بودند برای تماشا یک کلیپ کامل، چندین استوری را مشاهده نمایند.

این ویژگی احتمالاً از استقبال خوبی در میان تولیدنمایندگان محتوا و کاربران برخوردار خواهد شد. در بروزرسانی تازه، کاربران برای عبور از استوری که به آن علاقه ای ندارند، مجبور نیستند چند استوری را به ناچار ورق بزنند.

رسانه اجتماعی محبوب اینستاگرام اخیرا تغییرات قابل توجهی را در ویدئو ها ایجاد نموده است. یکی از این تغییرات افزایش محدودیت محتوای ویدئویی ریلز از 60 ثانیه به 90 ثانیه است. علاوه بر این، کاربران می توانند ویدئو های کمتر از 15 دقیقه را به طور اتوماتیک به ریلز تبدیل نمایند.

منبع: فرارو

به "افزایش زمان استوری های اینستاگرام از 15 ثانیه به یک دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش زمان استوری های اینستاگرام از 15 ثانیه به یک دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید