اطلاعیه هواپیمایی آسمان درباره نقص فنی هواپیمای بوئینگ 737 ، عذرخواهی از مسافران

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه ای ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز این شرکت و نقص فنی هواپیمای بوئینگ 737 از مسافران عذرخواهی کرد.

اطلاعیه هواپیمایی آسمان درباره نقص فنی هواپیمای بوئینگ 737 ، عذرخواهی از مسافران

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شرکت هواپیمایی آسمان بیان کرد: 30 اردیبهشت ماه پرواز شماره 851 زاهدان-تهران هواپیمای بوئینگ 737 با علامت ثبتی EP-APP در زمان آغاز پرواز با مشکل فنی روبرو و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگی های انجام شده مسافران به سالن منتقل شده و از این عزیزان پذیرایی به عمل آمد.

پس از آنالیز های به عمل آمده به وسیله همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد. روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه نیز پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام و پروازهای تهران-یزد 862 و 619 یزد-مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد.

در ادامه برنامه های پروازی این هواپیما، پرواز 618 مشهد-یزد با مشکل فنی روبرو شد. با توجه به زمانبر بودن برطرف مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد. لذا مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافران یزد به تهران به ترمینال راهنمایی شده و پذیرایی از این عزیزان صورت پذیرفت. این پروازها پس از برنامه ریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام شد.

شرکت هواپیمایی آسمان وظیفه می داند از تمامی مسافران این پروازها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی نموده و به اطلاع می رساند مهم ترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و سلامت پروازهاست.

منبع: همشهری آنلاین

به "اطلاعیه هواپیمایی آسمان درباره نقص فنی هواپیمای بوئینگ 737 ، عذرخواهی از مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه هواپیمایی آسمان درباره نقص فنی هواپیمای بوئینگ 737 ، عذرخواهی از مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید