احتمال برگزاری ملاقات پاری سن ژرمن و دورتموند بدون تماشاگر

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، باتوجه به شیوع کرونا در فرانسه این احتمال وجود دارد که ملاقات پاری سن ژرمن برابر دورتموند بدون تماشاگر برگزار گردد.

احتمال برگزاری ملاقات پاری سن ژرمن و دورتموند بدون تماشاگر

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در ملاقات برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده از دورتموند پذیرایی خواهد نمود.

با توجه به شیوع کرونا در فرانسه این احتمال وجود دارد که اتحادیه فوتبال اروپا این ملاقات حساس را بدون تماشاگر برگزار کند.

فرانسه از شروع هفته جاری همه مراسم ها و جشن ها را با حضور 5 هزار نفر به خاطر ویروس کرونا ممنوع اعلام نموده است و این باعث شده تا شائبه لغو برگزاری بازی پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند هم به وجود آید.

لوپاریزین در ادامه نوشت که بعید نیست که باتوجه به شرایط فرانسه و سرایت ویروس کرونا این ملاقات حساس بدون تماشاگر برگزار گردد.

مارکینوش کاپیتان پاری سن ژرمن گفت: ما دوست نداریم که تماشاگران خود را در اختیار نداشته باشیم. بازی باید با حضور تماشاگران برگزار گردد. اگر تماشاگر نباشد باید بازی را لغو نمایند.

پاری سن ژرمن در ملاقات رفت خود برابر بوروسیا دورتموند با نتیجه دو بر یک تن به شکست داده است تا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال برگزاری ملاقات پاری سن ژرمن و دورتموند بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری ملاقات پاری سن ژرمن و دورتموند بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید