امباپه: هر بار که به زمین بازی قدم می گذارم، خودم را بهترین بازیکن دنیا می دانم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید؛ آنقدر به توانایی های خودش ایمان دارد که مطمئن است برابر هر حریفی قادر به ارائه بهترین بازی هایش است.

امباپه: هر بار که به زمین بازی قدم می گذارم، خودم را بهترین بازیکن دنیا می دانم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، کیلیان امباپه مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید هر بار که به زمین بازی می رود به خودش می گوید که بهترین است و اطمینان دارد که مقابل هر حریفی قرار بگیرد توانایی ارائه بهترین عملکردش را دارد.

امباپه در گفت و گو با نشریه اکیپ فرانسه گفت: من همیشه به خودم می گویم که بهترین هستم، چون وقتی چنین تعریفی از خودم انجام می دهم، هیچ محدودیتی برای انگیزه ام جهت ارائه بهترین بازی ام قائل نمی شوم.

امباپه 22 ساله با تأکید بر اینکه رویکرد و سبک بازی اش در مصاف با بازیکنانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین یک دهه اخیر فوتبال اروپا تغییر نمی کند، اذعان داشت: من باید بگویم که آنها بهترین های فوتبال هستند و تا الان هم هزاران موفقیت و دستاورد بیشتر از من داشته اند. شما باید انگیزه جابجا کردن کوه ها را داشته باشید. بعضی از مردم اهمیت اعتماد به نفس را درک نمی کنند اما شما باید بدانید که وقتی روزهای خوبی را تجربه نمی کنید، هیچ کسی نیست که به شما بگوید قوی هستید، پس این خودتان هستید که باید به خودتان انگیزه و قدرت بدهید.

امباپه که سال 2017 از تیم موناکو با قراردادی 180 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست تا تابستان سال آینده با این تیم قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امباپه: هر بار که به زمین بازی قدم می گذارم، خودم را بهترین بازیکن دنیا می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: هر بار که به زمین بازی قدم می گذارم، خودم را بهترین بازیکن دنیا می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید